У харківській підземці ввели обмеження на поповнення електронних карток

У харківському метрополітені частина терміналів не приймає для поповнення безконтактні електронні картки

У харківській підземці ввели обмеження н…

Про це Depo.Харків повідомили у прес-службі КП "Харківський метрополітен".

За даними прес-служби, з 18 грудня в зв’язку із впровадженням системи E-ticket у метрополітені частина терміналів біло-синього кольору не приймають для поповнення безконтактні електронні картки.

В прес-службі додали, що пасажири й надалі можуть поповнювати електронні картки в терміналах жовто-синього кольору та користуватися іншими засобами оплати проїзду в метрополітені  - карткою E-ticket або разовим паперовим квитком.

Довідка Depo.Харків. Систему "E-ticket" презентували у Харкові 1 листопада 2017 року. 1 грудня того ж року її запустили у харківському електротранспорті. Через пошкодження терміналів та валідаторів, а також технічні збої у роботі системи виникали проблеми.

Запустити "E-ticket" у метро у міськраді обіцяли з 1 січня 2018 року, потім терміни перенесли – спочатку до лютого, потім до вересня. Влітку 2018 року назвали нову дату – 1 листопада. Однак у грудні 2018 року у мерії визнали, що система до кінця року не запрацює. 

1 серпня 2019 року у мерії повідомили, що в харківському метро завершили тестування системи "Е-ticket". 

Також нагадаємо, що Харків має отримати 540 валідаторів, які прийматимуть безготівковий платіж за проїзд в громадському транспорті.

Всі новини Харкова сьогодні читайте на Depo.Харків

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme