Із півторарічним запізненням: У Кернеса завершили тестувати "Е-ticket" у підземці

У харківському метро завершили тестування системи "Е-ticket", яка мала запрацювати в підземці з 1 січня 2018 року

Із півторарічним запізненням: У Кернеса…

Про це Depo.Харків повідомили у прес-службі Харківської міськради з посиланням на директора департаменту інфраструктури Сергія Дульфана.

За словами Дульфана, перший етап впровадження системи електронного квитка "E-ticket" у метрополітені завершився. На всіх станціях встановили мінімальну кількість обладнання.

"В даний час створена юридична база для повноцінної роботи інвестора з комунальним підприємством "Харківпас". Система електронного квитка працює в режимі першої пускової черги", - зазначив Дульфан.

Довідка Depo.Харків. Систему "E-ticket" презентували у Харкові 1 листопада 2017 року. 1 грудня того ж року її запустили у харківському електротранспорті. Через пошкодження терміналів та валідаторів, а також технічні збої у роботі системи виникали проблеми.

Запустити "E-ticket" у метро у міськраді обіцяли з 1 січня 2018 року, потім терміни перенесли – спочатку до лютого, потім до вересня. Влітку 2018 року Дульфан назвав нову дату – 1 листопада.

Однак у грудні 2018 року Дульфан визнав, що система до кінця року не запрацює. 

Також нагадаємо, що КП "Харківпасс" уклало договір та додаткові угоди загальною вартістю 788 тис. грн з Миколою Собченко на придбання права користування автоматизованою системою оплати "E-ticket" в міському електричному транспорті. 

Всі новини Харкова сьогодні читайте на Depo.Харків

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme