Не можуть вже майже рік: У Кернеса знову відтермінували запуск "E-ticket" у метро

Систему "E-ticket" у харківському метро у цьому році не запустять

Про це розповів директор Департаменту інфраструктури міськради Сергій Дульфан, передає Depo.Харків з посиланням на "UA:Харків".

"Цього року не встигнемо, це зрозуміло однозначно. Люди працюють", – сказав він.

Відтермінування запуску системи єдиного електронного квитка у метро пов'язане з питанням "інженерного характеру", пояснив Дульфан. "Було змінено інженерне рішення щодо забезпечення зв'язку периферійного обладнання з центром, що обробляє транзакції, що спричинило необхідність прокладки додаткових мереж, тому що оптоволокно, розміщене у тунельних спорудах харківського метрополітену, перевантажене, і підключитися до нього було неможливо", – сказав Дульфан.

"Потрібно було кожен пристрій пропуску в метрополітен, в якому стоїть термінал, який здійснює транзакцію, підключити до ядра програми. Для того, щоб це виконати, довелося прокладати нові мережі. Час на прокладку нових мереж – те, що було не передбачене спочатку технічним проектом – і спричинив відстрочку введення цього квитка у метро", – сказав директор Департаменту інфраструктури.

Роботи з прокладення мережі для "E-ticket" у метро проходять щодня, зазначив Дульфан. Але час на це обмежений: працювати можна лише вночі і поза терміном обов'язкового технічного обслуговування тунельних споруд і колій.

"Щодня мені звітують, скільки терміналів підключено, до яких станцій дотягнули, безумовно, ми сподіваємося, що у найближчий час ми все-таки зможемо відзвітувати про те, що і в метрополітені працює електронний квиток", – сказав директор профільного департаменту.

На уточнююче питання, чи буде впроваджений "E-ticket" в метро у першому кварталі 2019 року, Дульфан відповів: "Так, звісно. Я сподіваюсь, що ми все-таки встигнемо це завершити".

Довідка Depo.Харків. Систему "E-ticket" презентували у Харкові 1 листопада 2017 року. 1 грудня того ж року її запустили у харківському електротранспорті. Через пошкодження терміналів та валідаторів, а також технічні збої у роботі системи виникали проблеми. Запустити "E-ticket" у метро у міськраді обіцяли з 1 січня 2018 року, потім терміни перенесли – спочатку до лютого, потім до вересня.

Влітку Дульфан назвав нову дату – 1 листопада.

Всі новини Харкова сьогодні читайте на Depo.Харків

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme