Приватизація Харківського авіазаводу: Гендиректор заявив про необхідність доопрацювання законопроекту

У Харкові планують приватизувати державне авіаційне виробниче підприємство

Шеф-редактор регіональної редакції Depo.Харків
Приватизація Харківського авіазаводу: Ге…
Харківський авіазавод

У Верховній Раді України розробляють законопроект щодо приватизації Харківського державного авіаційного виробничого підприємства.

 

Про це кореспондентові Depo.Харків сказав генеральний директор Харківського державного авіаційного виробничого підприємства Олександр Кривоконь.

 

За його словами, зараз готується законопроект, який передбачає приватизацію Харківського державного авіаційного виробничого підприємства. Слухання законопроекту проходять у підкомітетах і комітетах Верховної Ради України. Перше засідання відбулося 21 вересня 2021 року в Комітеті з Розвитку економіки, однак без участі представників ХДАВП та "Укроборонпрому". Гендиректор Харківського авіазаводу зазначив, що на засіданні доповідали народні депутати, та їх помічники, висловлювали різні думки та пропозиції, "але, підкреслюю, на жаль, без урахування позиції самого ХДАВП та "Укроборонпрому".

 

Кривоконь зазначив, що під час наради виступив гендиректор ДК "Укроборонпром" Юрій Гусєв, який запропонував розділити законопроект про приватизацію ХДАВП на два, виокремивши в інший питання списання державних боргів із підприємства. Крім цього, була висловлена теза про те, що у приватизації мають взяти участь усі бажаючі.

 

Керівник ХДАВП висловив переконання, що законопроект потребує доопрацювання, та звернув увагу на те, що в документі, який зараз намагаються внести у порядок денний, немає економічної бази, плану розвитку авіапідприємства. "Крім цього, ознайомившись із законопроектом, у частині, хто має право приватизувати, спадає на думку лише одна компанія – "Мотор Січ". Підсилює це припущення група народних депутатів, яка ініціює цей законопроект", - сказав Кривоконь.

 

"Законопроект треба доопрацьовувати. Перше – списати державну заборгованість, заборгованість за енергоносії і заборгованість перед Пенсійним фондом, Фондом соціального страхування тощо, що зніме близько 3 млрд грн боргів. Друге, у законі має бути прописана можливість участі всіх бажаючих, які мають показати своє бачення розвитку підприємства. Третє, затвердити план санації та надати підприємству можливість реалізувати непрофільні активи та розрахуватися по боргам с заробітної платні. Четверте, передбачити угоду з Міноборони на проведення робіт на модернізацію та імпортозаміщення літака Ан-74", - сказав Кривоконь.

 

Гендиректор висловив переконання, що в разі вирішення цих питань необхідність приватизації ХДАВП може зникнути, оскільки завод почне працювати і приносити прибутки.

 

"Дайте шанс заводу! Не віддавайте просто так все це, це державний об’єкт. Мало країн, які мають сьогодні свій авіапром!" – підкреслив Кривоконь.

 

У середу, 20 жовтня, о 14:30 відбудеться наступна нарада з питання приватизація Харківського авіазаводу, на яку запрошені віце-прем'єр Олег Уруський, гендиректор ДК "Укроборонпром" Юрій Гусєв, гендиректор ХДАВП Олександр Кривоконь, зацікавлений у приватизації ХДАВП бізнесмен, власник "Мотор Січі" Вячеслав Богуслаєв.

 

Довідка Depo.Харків. Харківське державне авіаційне виробниче підприємство (ХДАВП, Харківський авіаційний завод (ХАЗ) – одне з підприємств авіаційної промисловості України, яке забезпечує повний цикл робіт із серійного виробництва, доопрацювання та технічного обслуговування в процесі експлуатації вироблених літаків; має сертифікати про схвалення виробництва. Серійно виготовляє низку моделей літаків, у тому числі Ан-74 та Ан-140.

 

Читайте також: "Антонов" на експорт: Як Харківський авіазавод може відвоювати ринок Африки (ФОТО)

Всі новини Харкова сьогодні читайте на Depo.Харків

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme