У Харкові створили сайт і чат-бот, куди можна поскаржитися на комунальні проблеми

Єдиний сайт, чат-бот і телефон гарячої лінії почав працювати в Харкові для прийому заявок задля вирішення комунальних проблем

У Харкові створили сайт і чат-бот, куди…

Як повідомили Depo.Харків організатори чат-боту, харків'ян найбільше хвилюють ремонти під'їздів, доріг та дворів.

 

За відомостями організаторів, Харків не витримує тягаря комунальних проблем, які останні 10 років накопичувалися в місті. Платформа, на якій харків'яни можуть викласти проблему свого будинку або двору, зібрала тільки за 2 тижні більше 1500 заявок. Інспектори проекту відвідали вже понад 800 заявників, щоб зафіксувати їх комунальні проблеми. Метою проекту, кажуть його ініціатори з партії "Опозиційна платформа – За життя", є не просто збір, а рішення цих реальних і досить болючих проблем харків'ян. Перевірені заявки на ремонти дахів, під'їздів, доріг та дворів стануть першочерговими завданнями для нової міської ради.

 

Член політради партії "Опозиційна платформа – За життя" Андрій Спаський: "Ми змінюємо підхід до розподілу бюджету Харкова. Харків'яни називають свої комунальні проблеми. Винос їх в публічну сферу – тільки перший крок. Наступний – робота в новій міськраді нашої фракції та інших політичних сил, які поділяють нашу націленість на вирішення реальних проблем міста. Коли ми вибудуємо систему взаємодії городян, депутатів і журналістів – у нової міськради не залишиться можливості фінансувати піар-проекти і красти гроші харків'ян замість того, щоб рятувати місто від техногенної катастрофи, до якої воно впевнено наближається".

 

У заявках, отриманих платформою "Центр міста – кожен двір", значне число скарг на неякісні комунальні послуги. "Ця платформа – можливість для кожного харків'янина в будь-яку хвилину, перебуваючи вдома, звернутися і залишити свої побажання про поліпшення, і заявка розглядається в максимально короткий час", - каже учасник "Антикризової платформи Харкова" Віктор Фесун.

 

 

У межах проекту запущений чат бот "Харків врятують професіонали" @dopomoga_kharkov_bot. Це свого роду віртуальна приймальня, куди може звернутися харків'янин зі своїм питанням, зазначив В'ячеслав Марков, творець чат бота, під час презентації програми: "Є можливість вибрати свій район, залишити свою пропозицію, залишити фотографію з геопозіцією, залишити скаргу. А також отримати зворотній зв'язок. Це інструмент, яким буде користуватися міська рада і депутатський корпус. Це абсолютно прозорий інструмент, в якому всі будуть бачити статистику скарг по районам. Це та найпростіша комунікація, яка на сьогодні максимально необхідна і важлива в умовах пандемії". Марков додав, що, на відміну від чат-бота від міськради, на створення якого хочуть витратити майже 1 млн грн, створений ним бот не вартував ні копійки городянам.

 

Інтернет-майданчик https://dopomoga.kharkov.ua/ - не єдиний проект "Антикризової платформи Харкова". За місяць на експертних засіданнях представниками "Опозиційної платформи – За життя" та інших політичних сил піднімалися теми комунальних послуг, медицини, освіти, тарифів – найболючіші для харків'ян.

 

 

Робота "Антикризової платформи Харкова" – не передвиборчий, а постійно діючий проект. У планах через місяць провести великий форум з представниками всіх політичних партій, які увійдуть до складу нової міської ради, щоб проаналізувати існуючі проекти, розробити нові і сформувати план розвитку Харкова на наступні 5 років.

Всі новини Харкова сьогодні читайте на Depo.Харків

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme