У Харкові підписали Меморандум щодо авіазаводу: Керівництво ХДАВП підписанти проігнорували (ФОТО)

У Харкові представники обласної влади та приватні підприємці очікують протягом 5 років вийти на випуск п’яти нових літаків на рік на авіазаводі

Шеф-редактор регіональної редакції Depo.Харків
У Харкові підписали Меморандум щодо авіа…
Харківський авіазавод входить до Укроборонпрому / Фото: Depo.Харків

У Харкові підписали меморандум про відновлення випуску літаків на Харківському державному авіаційному виробничому підприємстві.

 

Як повідомили Depo.Харків у прес-службі Храківської ОДА, меморандум підписали сьогодні, 29 листопада.

 

За даними прес-служби, метою підписаного меморандуму є відновлення серійного випуску і сервісного обслуговування літаків та іншої авіаційної техніки на Харківському державному авіаційному виробничому підприємстві. Сторони планують протягом 5 років вийти на рівень випуску 5 літаків на рік, створивши 1500 робочих місць. Передбачена участь підписантів у розробці та обговоренні проєктів законодавчих і нормативно-правових актів у авіакосмічній галузі, вдосконаленні законодавства у сфері приватизації, погашення боргів із зарплати, залученні інвестицій тощо.

 

Меморандум підписали т.в.о. голови Харківської ОДА Олександр Скакун, голова Харківської обласної ради Тетяна Єгорова-Луценко, президент АТ "Мотор Січ" Вячеслав Богуслаєв, голова правління АТ "ФЕД" Віктор Попов, генеральний директор ПРАТ "Авіакомпанія Константа" Михайло Пінкевич, голова Профспілки працівників авіабудування і машинобудування України Ярема Жугаєвич, голова профкому ПО ПАУ на ХДАВП Михайло Погорєлов.

 

Скакун зазначив, що сьогодні ХДАВП має близько 1,5 млрд грн боргів перед приватними кредиторами, близько 300 млн грн боргів із зарплати, близько 2,6 млрд грн боргів перед державою. "Ми давно вже розглядаємо законопроєкт про приватизацію цього заводу в комітетах парламенту. Ми вже на фінальній стадії, і я впевнений, що найближчим часом цей законопроєкт уже буде винесений у залу для голосування. Мені б хотілося та нашим партнерам, щоб цим законом був списаний державний борг, який становить 2,6 млрд грн. Якщо парламентарії підуть нам назустріч, розглянуть цей закон, ми будемо мати підприємство, яке буде виставлено, згідно з чинним законодавством, на приватизацію, в якій можуть брати участь будь-які кандидати. Це можуть бути іноземні компанії, внутрішні компанії. Наші колеги готові брати участь у цьому конкурсі. Я вважаю, що це реальна перспектива для життєдіяльності подальшої цього підприємства", - наголосив Скакун.

 

Президент АТ "Мотор Січ" Вячеслав Богуслаєв підтвердив готовність підприємства брати участь у приватизації ХАЗ та наголосив, що однією з обов’язкових умов для відновлення роботи Харківського авіазаводу є прийняття відповідного законопроєкту парламентом.

 

У коментарі кореспондентові Depo.Харків гендиректора Харківського державного авіаційного виробничого підприємства Олександр Кривоконь зазначив, що його як керівника підприємства не запрошували на підписання Меморандуму.

 

У Харкові підписали меморандум щодо відновлення роботи ХДАВП

У Харкові підписали меморандум щодо відновлення роботи ХДАВП

Фото: прес-служба Харківської ОДА

Читайте також: "Антонов" на експорт: Як Харківський авіазавод може відвоювати ринок Африки (ФОТО)

Всі новини Харкова сьогодні читайте на Depo.Харків

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme