У "АТБ" заявляють про інформаційне рейдерство

Популярна мережа продовольчих магазинів піддається черговій хвилі дискредитаційних атак, але протистояти недоброзичливцям має намір виключно в правовій площині

У "АТБ" заявляють про інформаційне рейде…

Про це повідомили Depo.Харків у прес-службі продовольчої мережі "АТБ".

За відомостями прес-служби, стрімке розширення мережі "АТБ", яка сьогодні змістила вектор розвитку і динамічно відкриває магазини на півдні і заході країни, призвело до активізації інформаційних атак на компанію з боку нечесних конкурентів. Мережа, чия історія починалася з шести невеликих гастрономів у Дніпрі, сьогодні складається з 954 магазинів у 247 населених пунктах України. Одночасно зі збільшенням кількості торгових підприємств зростає й кількість чуток і домислів, що розповсюджуються про "АТБ" недоброзичливцями.

"З 2014 року наша компанія зазнає постійних інформаційних атак, мета яких полягає в нанесенні шкоди діловій репутації підприємства. Створюються штучні інформаційні приводи з негативним посилом", - розповідає заступник генерального директора ТОВ "АТБ-маркет" Наталя Шаповалова. Як приклади таких провокацій вона згадує чутки про націоналізацію мережі, звинувачення у зв'язках з терористами "ДНР" і "ЛНР", небилиці про торгівлю неякісною продукцією тощо. Звичайно, все це не підтверджено ані фактами, ані доказами.

Деякі з подібних чуток просто смішні, особливо що стосуються діяльності, яка нібито триває на окупованій території. "Збитки в Луганській і Донецькій областях від "націоналізації" сепаратистами, від обстрілів магазинів, від крадіжок майна і грошових коштів, від угону вантажного транспорту і руйнування нерухомості перевищують 7 млрд грн", - підкреслює Шаповалова. Не дивно, що сьогодні "АТБ" так активно підтримує українську армію. Наприклад, в партнерстві з фондом "Елеос-Україна" компанія реалізує проект "Не чужі долі" (це адресна допомога сім'ям українських воїнів, які втратили в зоні проведення АТО годувальника). Крім цього, торговельна мережа тільки в минулому році профінансувала різні проекти допомоги українській армії, сім'ям воїнів АТО, біженцям, дітям, які проживають в "сірій" зоні, на 20 млн грн. Компанія постійно підтверджує статус патріотично орієнтованого та соціально відповідального бізнесу.

Магазин "АТБ" у Донецьку

Що ж стосується інших нападок на мережу, то експертне співтовариство здивоване повідомленнями про претензії до якості товарів на полицях магазинів. У "АТБ" працює одна з найжорсткіших в Україні систем контролю продукції. "Інформація про неякісну продукцію в торговельній мережі "АТБ", що розповсюджується за допомогою мас-медіа, не підкріплена ні протоколами лабораторних випробувань, ні конкретними даними і показниками, ні будь-якими іншими офіційними документами", - говорить начальник відділу контролю якості продукції ТОВ "АТБ-маркет" Рита Печериця.

Незважаючи на замовні акції та інформаційні кампанії проти "АТБ", підприємство динамічно розвивається, утримуючи лідерські позиції в торговельній галузі України. У 2017 році корпорацією створено понад 7 тис. нових робочих місць (сьогодні в мережі працює 45 000 робітників). Вона перераховує мільярди гривень у вітчизняні бюджети різних рівнів у вигляді податків і зборів і не збирається зупинятися на досягнутому. А з розповсюджувачами брехливої інформації боролася і буде боротися в судах. "За двадцять п'ять років свого розвитку групі компаній "АТБ" неодноразово доводилося захищати свою ділову репутацію і боротися за прийняття справедливих рішень у судах. Принципова позиція компанії - рішення будь-якого конфлікту має відбуватися виключно в правовому полі і цивілізованим способом", - підкреслив голова Ради директорів, генеральний директор корпорації "АТБ" Борис Марков.

Всі новини Харкова сьогодні читайте на Depo.Харків

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme