На власний ризик: Харківські тепловики готові приймати скарги у соцмережі

КП "Харківські теплові мережі" створило сторінку в соціальній мережі Facebook для прийому скарг від жителів міста з приводу відсутності тепла і гарячої води

Про це Depo.Харків повідомили у прес-службі Харківської міськради.

"Ця сторінка створена спеціально для того, щоб оперативно отримувати інформацію про проблеми з теплом і гарячою водою у будинках і квартирах", - сказано у заяві КП.

Крім того, скарги можна надсилати у месенджери WhatsApp і Viber на номер: 095-287-91-54.

На підприємстві зазначили, що, залишаючи скаргу або заявку на сторінці у Facebook, необхідно вказати адресу, де виникла проблема, і залишити контактні дані.

Як повідомляв Depo.Харків, харківські правоохоронці відкрили провадження через відсутність опалення у квартирах містян.

Всі новини Харкова сьогодні читайте на Depo.Харків

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme