Харківський авіазавод та угорська Magnus Aircraft модернізуватимуть літак ХАЗ-30, – гендиректор

У Харкові планують модернізувати та налагодити виробництво нових літаків ХАЗ-30

Юрій Ларін

Харківське та угорське підприємство може виробляти спільні літаки малої авіації.

 

Про це в інтерв’ю Depo.Харків сказав генеральний директор Харківського державного авіаційного виробничого підприємства Олександр Кривоконь.

 

За його словами, Харківський авіазавод проведе сьогодні, 6 жовтня, перемовини з представниками угорської компанії Magnus Aircraft, що спеціалізується на виготовленні літаків малої авіації.

 

"До нас 6 жовтня приїжджають угорці з Magnus Aircraft, передбачені перемовини. Вони вже випускають свій гарний літачок "Фьюджет". Ми хочемо з ними разом зробити модернізацію нашого ХАЗ-30, вдосконалити його інтер’єр, екстер’єр, змінити авіоніку", - сказав Кривоконь.

 

За його словами, спільний українсько-угорський продукт буде легше сертифікувати в Європейському Союзі.

 

"Угорці мають досвід сертифікації в EASA (Агентства Євросоюзу з безпеки польотів, – ред.), наш ХАЗ-30 треба сертифікувати. Я хочу, щоб вони це зробили, це буде спільний продукт. Коли ми сертифікуємо його в Європі, тоді ми зможемо продавати його, де захочемо", - підкреслив керівник ХДАВП.

 

Кривоконь сказав, що приблизно ринок малої авіації потребує до 3 тисяч машин.

 

"Сьогодні угорці продають свої машини за 150 тисяч доларів. І в них вона продається. У них є центри у Південній Америці, в Африці, Азії, Європі. Я хочу, щоб в тих центрах, де вони займаються ремонтом і продажем, теж стояли наші літаки: один екстра-класу за 150 тисяч, а другий – за 100-120 тисяч ХАЗ-30", - підсумував він.

 

Читайте також: Особистий люксовий літак Каддафі виготовляли в Харкові, – директор авіазаводу (ФОТО)

 

Гендиректор Харківського авіазаводу розкрив деталі робіт за "єгипетським контрактом" на літаки Ан-74

 

"Антонов" на експорт: Як Харківський авіазавод може відвоювати ринок Африки (ФОТО)

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків