Харківська ОДА в розпал пандемії на висвітлення своєї активності в медіа витратить майже 4 млн грн

Харківська обласна державна адміністрація замовить послуги з висвітлення своєї діяльності в ЗМІ за 3,730 млн грн

Аліна Гаєвська
Журналіст регіональної редакції Depo.Харків
Харківська ОДА в розпал пандемії на висв…
Тимчасовий очільник Харківської ОДА Олександр Скакун / Фото: ХОДА

Переможцем тендеру Харківської ОДА щодо надання послуг з висвітлення діяльності обладміністрації та облради стало ТОВ "Рекламне агентство "Simon".

Участь в аукціоні, що відбувся 8 листопада, приймало також ТОВ "Золоті сторінки", однак пропозиція цього учасника була на 20 тис. грн дорожча – 3,750 млн грн, свідчать дані системи "Прозорро", передає Depo.Харків.

Рекламне агентство "Simon" також завантажило договори зі ЗМІ, обов’язкова публікація в яких була вимогою тендерною документації. Послуги надаватимуться до 31 грудня 2021 року.

Зараз переможець очікує на рішення.

За даними системи Youcontrol, ТОВ "Рекламне агентство "Simon" зареєстроване 10 липня 2000 року, уповноваженою особою є Дмитро Аннопольський. Кінцеві бенефіціари: Олександр Давтян, Карина Давтян, Інесса Давтян.

Як повідомляв Depo.Харків, згідно з тендерною документацією, виконавець має скласти план розміщення інформаційних матеріалів, обсяг послуги залежатиме "від фактичної потреби, але не менше 500 виходів матеріалу". Також виконавець має контролювати розміщення, проводити аналіз з метою оцінки ефективного охоплення аудиторії, надавати звіти.

Послуга включає в себе:

  • розміщення офіційних повідомлень, інтерв’ю, звітів, репортажів про важливі події, діяльність ОДА та облради, з фото-, аудіо- та відеоматеріалами або без них;
  • розміщення матеріалів щодо соціально-економічного розвитку Харківської області з інфографікою чи без неї, з фото-, аудіо- та відеоматеріалами чи без них;
  • розміщення інформаційних матеріалів про суспільно-політичні, культурні, спортивні та інші події, що відбуваються в державі та Харківській області;
  • розміщення анонсів заходів, які організовує та/або учасником яких є ОДА та обласна рада;
  • розміщення соціальної реклами;
  • оперативне висвітлення незапланованих подій (надзвичайні події, аварії, природні лиха, епідемії) та реагування на них з боку органів влади;
  • поширення інших інформаційних матеріалів відповідно до заявок замовника.

Департамент масових комунікацій Харківської обладміністрації з 2015 року очолювала Вікторія Аннопольська. До переходу на держслужбу працювала продюсером телеканалу "Simon". Звільнилася в червні 2020 року.

Всі новини Харкова сьогодні читайте на Depo.Харків

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme