Уруський назвав передумови та головні причини катастрофи Ан-26 на Харківщині: Висновок урядової комісії

Катастрофу літака Ан-26 поблизу Чугуєва Харківської області обумовили кілька факторів

Уруський назвав передумови та головні пр…

Висновки урядової комісії, яка встановлювала причини катастрофи Ан-26 на Харківщині, сьогодні, 28 жовтня, під час засідання Кабміну озвучив голова комісії Олег Уруський, передає Depo.Харків.

Він нагадав, що, згідно планової таблиці, польоти 25 вересня 2020 року на аеродромі Чугуєва розпочалися о 16:00 за схемою "день з переходом на ніч". "Екіпаж під управлінням майора Кишені виконав зліт о 18:50, передбачалося вісім польотів із закінченням о 22:50. О 20:35:45 літак виконав п’яту посадку, замість зміни членів екіпажу командир виконав шостий зліт конвеєром (посадка і зліт виконуються без зупинки – Ред.)", - сказав Уруський.

Катастрофа літака сталася внаслідок дії низки факторів. "Відмова системи ПРТ-24 з системи управління лівого двигуна, що о 20:36:05 спричинило виникнення особливої ситуації. Після встановлення горизонтального польоту екіпажом не було вирівняно тягу лівого та правого двигунів, що стало другим небезпечним фактором, який вплинув на розвиток особливої ситуації. Випуск екіпажом закрилків на етапі заходу на посадку в положенні 38 градусів було третім небезпечним фактором. Несвоєчасне переведення літака на зниження та помилкова побудова траєкторії зниження, намагання якнайшвидше вийти на глісаду замість зниження з виходом на початок злітно-посадкової смуги було четвертим небезпечним фактором, - сказав Уруський. – Штучне творення несиметричності тяги силової установки було п’ятим небезпечним фактором, що суттєво погіршило умови польоту".

О 20:44:05 на борту літака виникла аварійна ситуація, зазначив голова комісії, додавши, що не усунення ковзання стало шостим небезпечним фактором. "На швидкості 100 км/год з кутом крену 75 градусів, з кутом тангажу 26 градусів літак зіткнувся з землею", - сказав Уруський.

Він підсумував, що причинами катастрофи стали зльоти, що виконувалися конвеєром; невміння екіпажу ідентифікувати відмову авіаційної техніки та своєчасно припинити зліт; відмова систем двигуна.

"Загальноприйнята у військовій частині практика постійного перебільшення установленої одночасної кількості та змішування екіпажів-штурманів та екіпажів–пілотів, порушення планової таблиці польотів. Перебування на борту осіб, які не були передбачені планом польотів, відсутність контролю за організацією та контролю польотів з Харківського національного університету Повітряних Сил, непрофесійна підготовка екіпажу до дій в умовах надзвичайної ситуації", - додав Уруський.

Він зазначив, що за результатами розслідування підготовлена низка пропозицій, а всі матеріали будуть передані до правоохоронних органів.

Нагадаємо, 25 вересня близько 20:45 поблизу Чугуєва Харківської області розбився військовий літак Ан-26. Кількість загиблих на місці сягнула 25 осіб, ще один курсант загинув у лікарні від отриманих опіків. 

Начальника Харківського національного університету Повітряних Сил Олександра Турінського усунули від виконання службових обов’язків. 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"