Угода про відкрите небо з ЄС: У аеропорту Харкова прогнозують збільшення кількості рейсів і нові напрямки

У Харкові після підписання угоди про Спільний авіаційний простір між Україною та Євросоюзом очікується збільшення кількості рейсів і появу нових напрямків

Шеф-редактор регіональної редакції Depo.Харків
Угода про відкрите небо з ЄС: У аеропорт…

Про це в коментарі кореспондентові Depo.Харків сказав комерційний директор із авіаційної діяльності Міжнародного аеропорту "Харків" Владислав Ільїн, говорячи про наслідки підписання угоди "про відкрите небо" між Україною та Європейським Союзом.

 

Ільїн зазначив, що у 2013 році ця угода між Україною та Європейським Союзом була парафована, документ мали підписати в лютому 2014 року. Однак, з огляду на політичні події як в Україні, так і в ЄС, підписання постійно переносилося.

 

"Оскільки вже у 2013 році було розуміння, що обидві сторони згодні принципово на підписання цієї угоди і її текст погоджений, то підписали ще документ, який вже з того моменту дозволяв працювати в наступному форматі: якщо країна Європи призначає зі своєї сторони на напрям між своєю країною та Україною будь-якого перевізника, то Україна в автоматичному режимі підтверджувала цей запит на виконання таких рейсів", - зазначив Ільїн.

 

Як приклад, він назвав рейси угорської авіакомпанії "Візз Ейр" між Харковом і Берліном. "Це не німецька авіакомпанія, і не українська. За міжурядовою угодою між Україною та Німеччиною вони не мають права літати за цим напрямком. Але цей документ, що був підписаний, дозволяє їм літати. Тому сьогодні і "Раянейр" ірландський, і "Візз Ейр" угорський літають за багатьма напрямками, що міжурядовими угодами не дозволені до виконання. Але є низка країн, які не дозволяють (виконувати рейси авіакомпаніям з інших країн – ред.), - зауважив Ільїн. – Залишаються такі країни, як Голландія, як Франція, певною мірою Іспанія".

 

Ільїн зазначив, що після підписання угоди про "відкрите небо" будь-які перевізники автоматично зможуть виконувати рейси за будь-якими напрямками без необхідності окремих міжурядових угод.

 

"Якщо підписання відбудеться і вона (угода – ред.) запрацює вже з осені, то це дозволить будь-яким українським та європейським авіакомпаніями літати за будь-якими маршрутами між Україною та Європейським Союзом без будь-яких обмежень. Відповідно, це гіпотетично приведе до збільшення кількості нових рейсів і напрямків із усіх аеропортів України, у тому числі з Харкова", - сказав Ільїн.

 

Серед потенційних напрямків він назвав Ейндховен (Нідерланди), Париж (Франція) і Барселону (Іспанія).

 

Нагадаємо, що минулого тижня Рада Європейського Союзу дала згоду на підписання з Україною Угоди про "відкрите небо". Документ планують підписати восени 2021 року. Після цього угода ще має бути ратифікована кожною державою-членом ЄС та Україною.

 

У Раді ЄС зауважили, що угоди про "відкрите небо" з Україною, Вірменією та Тунісом знімуть ринкові обмеження щодо сусідніх з ЄС країн та прив’яжуть ці країни до внутрішнього авіаційного ринку ЄС, оскільки вони схвалять авіаційні стандарти ЄС та впроваджуватимуть авіаційні правила ЄС.

 

Угода про Спільний авіаційний простір між Україною та ЄС після її підписання, ратифікації та набуття чинності сприятиме здешевленню авіаквитків та розширенню географії подорожей.

Всі новини Харкова сьогодні читайте на Depo.Харків

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme