Стало відомо, хто з потенційних кандидатів у мери Харкова найбільше рекламується у Facebook та Instagram
Харківські активісти "Опори" порахували витрати найбільш рекламованих потенційних кандидатів на посаду міського голови
- Харків
-
18 серпня 2021 17:17
У Харкові потенційні кандидати на міського голову продовжують активно рекламуватися у соціальних мережах.
Про це пише громадська мережа "Опора", передає Depo.Харків.
Так, за період з 13 липня по 11 серпня на рекламні пости харківських політиків у соціальних мережах Facebook та Instagram витратили понад 16 тис. доларів.
Найбільше в цей період на рекламу у Facebook та Instagram витратила сторінка депутатки Харківської міськради від "Слуги Народу" Аліни Мустафаєвої – 4960 доларів. Всю рекламу депутатка Харківської міської ради оплатила самостійно. Більшість дописів – це посилання на відео, де потенційна кандидатка критикує міську владу, зокрема, секретаря Харківської міськради та потенційного кандидата у міські голови Ігоря Терехова. Також депутатка рекламує власні стріми на Youtube, нову рубрику "Депутатські забіги", перший випуск якої був із депутатом міськради Олександром Котуковим.
На просування сторінки "Наш дом – Харьков" команда Михайла Добкіна" витратили 2480 доларів. В основному реклама пропонувала доєднатися до сторінки у Facebook та Instagram. Крім того, частина дописів рекламувала проект "Наші діти".
Також рекламує Добкіна і сторінка RegioNews.ua. За період з 13 липня по 11 серпня на рекламу сторінки витратили 2080 доларів. Усі оплачені "IA "RegioNews". В цьому випадку йдеться лише про рекламу у Facebook. Більшість рекламних дописів стосується піару Добкіна. Крім того, є дописи з критикою Терехова.
Сторінка "Первый свободный" витратила 1210 доларів на рекламу. Платником вказано ТОВ "Маркетинг ЮА". Абсолютно всі дописи стосуються критики Терехова та його проектів. Також рекламуються дописи з коментарями іншого потенційного кандидата на посаду Харківського міського голови – Аліни Мустафаєвої.
З критикою Добкіна та рекламою Терехова виступає сторінка "Первая столица", яка за місяць витратила на рекламу 2280 доларів.
Сторінка "Харьковские известия" витратила на рекламу 1260 доларів, сторінка сайту "Редпост" – 1450 доларів.
Всі новини Харкова сьогодні читайте на Depo.Харків
Всі новини на одному каналі в Google News
- 22:02На Харківщині понеділок оголошено Днем жалоби
- 17:17Удар по Харківщині: кількість загиблих та поранених зросла
- 15:31Ще один ворожий обстріл Харківщини: 5 загиблих та 9 травмованих
- 15:00 Ситуація на фронті напружена: рашисти активізувалися і намагаються протиснути оборону
- 14:37 Стали відомі деталі подвійного удару по базі відпочинку під Харковом (ФОТО 18+)
- 13:39 Подвійний удар по місцю відпочинку на Харківщині: Кількість постраждалих збільшується
- 12:45Рашисти вдарили по Харківському району: Є загиблі й постраждалі
- 12:26 ЗСУ продовжують зосереджувати основні зусилля на обороні зайнятих рубежів, - Генштаб
- 19:55Віталій Кличко привіз бійцям під Вовчанськ та Куп’янськ дрони від громади Києва Відео
- 16:50 Міноборони у деяких містах почало тестувати електронну чергу до ТЦК та СП
- 15:29 Від початку доби рашисти 44 рази штурмували наші позиції, переважно на трьох напрямках
- 15:15Вовчанськ російські терористи стирають з лиця землі, - ЦПД (ФОТО) ФОТО
- 14:20 У напрямку Часів Яру противник широко застосовує бронетехніку, гаряче й на інших напрямках фронту, - Генштаб
- 11:09У Харкові внаслідок удару рф 17 травня загинули 3 людей, 31 дістали поранення, - ОВА
- 10:16З Харківщини вивезли майже 10 тисяч цивільних (ВІДЕО) Відео
- 09:00 Закон про мобілізацію набрав чинності: Про що слід пам'ятати
- 08:20У п'яти областях тривали нічні повітряні бої: Результати уражень
- 23:21 У Вовчанську росіяни розстріляли людину з інвалідністю: прокуратура відкрила провадження Відео
- 16:42 Окупанти атакували КАБами на Харків: двоє загиблих, більше десятка поранених