Стало відомо, хто з потенційних кандидатів у мери Харкова найбільше рекламується у Facebook та Instagram

Харківські активісти "Опори" порахували витрати найбільш рекламованих потенційних кандидатів на посаду міського голови

Шеф-редактор регіональної редакції Depo.Харків

У Харкові потенційні кандидати на міського голову продовжують активно рекламуватися у соціальних мережах.

 

Про це пише громадська мережа "Опора", передає Depo.Харків.

 

Так, за період з 13 липня по 11 серпня на рекламні пости харківських політиків у соціальних мережах Facebook та Instagram витратили понад 16 тис. доларів.

 

Найбільше в цей період на рекламу у Facebook та Instagram витратила сторінка депутатки Харківської міськради від "Слуги Народу" Аліни Мустафаєвої – 4960 доларів. Всю рекламу депутатка Харківської міської ради оплатила самостійно. Більшість дописів – це посилання на відео, де потенційна кандидатка критикує міську владу, зокрема, секретаря Харківської міськради та потенційного кандидата у міські голови Ігоря Терехова. Також депутатка рекламує власні стріми на Youtube, нову рубрику "Депутатські забіги", перший випуск якої був із депутатом міськради Олександром Котуковим.

 

На просування сторінки "Наш дом – Харьков" команда Михайла Добкіна" витратили 2480 доларів. В основному реклама пропонувала доєднатися до сторінки у Facebook та Instagram. Крім того, частина дописів рекламувала проект "Наші діти".

 

Також рекламує Добкіна і сторінка RegioNews.ua. За період з 13 липня по 11 серпня на рекламу сторінки витратили 2080 доларів. Усі оплачені "IA "RegioNews". В цьому випадку йдеться лише про рекламу у Facebook. Більшість рекламних дописів стосується піару Добкіна. Крім того, є дописи з критикою Терехова.

 

Сторінка "Первый свободный" витратила 1210 доларів на рекламу. Платником вказано ТОВ "Маркетинг ЮА". Абсолютно всі дописи стосуються критики Терехова та його проектів. Також рекламуються дописи з коментарями іншого потенційного кандидата на посаду Харківського міського голови – Аліни Мустафаєвої.

 

З критикою Добкіна та рекламою Терехова виступає сторінка "Первая столица", яка за місяць витратила на рекламу 2280 доларів.

 

Сторінка "Харьковские известия" витратила на рекламу 1260 доларів, сторінка сайту "Редпост" – 1450 доларів.

 

Всі новини Харкова сьогодні читайте на Depo.Харків

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme