Під Харковом курсантів посадили за штурвал вітчизняних легкомоторних літаків

Курсанти Харківського національного університету Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба здійснили перші польоти на літаках ХАЗ-30

Під Харковом курсантів посадили за штурв…

Як повідомили Depo.Харків у харківському Регіональному медіа-центрі Міністерства оборони України, сьогодні, 3 липня, курсанти ІІ-го курсу льотного факультету Харківського національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба (ХНУПС) у рамках першої льотної практики приступили до польотів на легкомоторних літаках типу ХАЗ-30.

Літня льотна програма продовжуватиметься понад трьох місяців на летовищі Харківського аероклубу ТСОУ імені Валентини Гризодубової. По завершенню навчання у кожного курсанта на особистому рахунку буде не менше ніж 45 годин польотного часу.

За словами керівництва аероклубу, для забезпечення льотної практики курсантів ХНУПС виділено п'ять літаків, декілька одиниць спеціальної автомобільної техніки, а також створено усі необхідні умови для навчання і відпочинку військовослужбовців.

До загальної програми першої льотної практики увійшло виконання таких вправ: політ по колу, у зону на простий пілотаж, політ за маршрутом на різних висотах, робота у складі пари тощо. Після виконання юнаками ознайомчої та вивізної програм разом із льотчиками-інструкторами їм дозволять виконати самостійні польоти, що стане фінальним етапом усієї цьогорічної практики.

Після передпольотної підготовки, "кожедубівці" у супроводі льотчиків-інструкторів по черзі піднялися у небо на легкомоторному літаку. Перший політ був ознайомчим і тривав протягом 30 хвилин у діапазоні висот від 100 до 900 метрів на швидкості до 200 кілометрів за годину.

Довідка Depo.Харків. Літак ХАЗ-30 розроблений та зібраний на Харківському державному авіаційному виробничому підприємстві та призначений для первинного навчання пілотів аероклубів, льотних училищ військової і цивільної авіації, а також для виконання польотів приватними особами. Літак оснащений австрійським двигуном Rotax-912 ULS з тягнетрилопатевим повітряним гвинтом. Його максимальна швидкість – 200 км/год, довжина розбігу – 100 м, довжина пробігу – 100 м. Літак виконує зліт і посадку на повітряно-посадковій смузі з штучним чи ґрунтовим покриттям.

Всі новини Харкова сьогодні читайте на Depo.Харків

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme