На Харківщині відновили та відкрили міст, який був зруйнований у 2007 році

У Харківській області відкрили рух по Губарівському шляхопроводу, який з'єднує Харківську та Сумську області

На Харківщині відновили та відкрили міст…

Як повідомили Depo.Харків у прес-службі Харківської обладміністрації, рух по мосту на автошляху Харків – Охтирка відкрили сьогодні, 9 січня.

В ОДА нагадали, що будівництво шляхопроводу через залізничну колію поблизу села Губарівка Богодухівського району розпочалося у травні 2017 року. Мешканці області чекали на новий міст 10 років: старий шляхопровід, побудований у 1962 році, жодного разу не ремонтувався і був зруйнований та демонтований у 2007 році. Об'їзна дорога через селище Полкова Микитівка збільшувала шлях на 7 км, з яких 4 км - були вщент зруйновані.

"З сьогоднішнього дня рух через шляхопровід поновлено. Тепер потрібно їхати не 4 км по бездоріжжю, в об'їзд селами, а 55 метрів по якісному сучасному мосту", - заявила на відкритті голова Харківської ОДА Юлія Світлична.

Керівник області підкреслила, що ремонт шляхопроводу - лише один з етапів капітального відновлення дороги Харків - Охтирка.

"Траса у вкрай поганому стані та потребує негайного ремонту. Але для того щоб дорога могла функціонувати повноцінно, спочатку потрібно було відновити міст. У цьому році будемо ремонтувати трасу. Маємо повну підтримку президента Петра Порошенка у цьому питанні - в державному бюджеті закладені кошти на роботи", - розповіла Світлична.

Голова ХОДА також дала доручення обласній службі автомобільних доріг щодо розробки документації, необхідної для початку робіт.

"Затягувати не будемо. Люди довго чекали на якісні дороги. Завдяки спільній праці з Президентом, з громадами, маємо результат. У минулому році ми відремонтували в області втричі більше доріг, ніж у 2016-му. Підходимо до цього комплексно - вперше за багато років на Харківщині ремонтуємо та будуємо мости", - зазначила керівник області.

За словами начальника Служби автомобільних доріг у Харківській області Євгена Зражевця, мешканці регіону постійно зверталися до дорожників з проханням відновити Губарівський шляхопровід.

"Дорога Харків - Охтирка - одна з найбільш інтенсивних в області. Її інтенсивність складає до 20 тисяч автомобілів на добу. Цей потік вплинув і на стан об'їзної дороги, вона зіпсувалася. В минулому нам довелося відремонтувати ділянку дороги в Полковій Микитівці", - розповів Зражецець.

Він зауважив, що Губарівський шляхопровід став наймасштабнішим проектом програми відновлення мостів області.

"У 2016 році за особистим дорученням Юлії Світличної ми підготували програму відновлення штучних споруд області. Вона запрацювала в 2017 році. До неї увійшли три споруди - міст через Сіверський Донець в Ізюмі, шляхопровід поблизу Пісочина та Губарівський шляхопровід, практично збудований заново. Було змінено його параметри: довжину збільшено з 43 м до 55,3 м, ширину - з 6,8 м до 9,5 м. Це забезпечить зручність комфорт та безпека руху", - зауважив начальник САД.

За словами головного інженеру компанії-підрядника "Містдевелопмент" Сергія Охоти, гарантійний строк експлуатації споруди - 50 років.

Як повідомляв Depo.Харків, міст в Ізюмі було відкрито після реконструкції 22 серпня. Цим мостом проходить стратегічна дорога Київ - Харків – Довжанський, що забезпечує основний зв'язок із зоною АТО. Міст жодного разу не ремонтували протягом останніх 17 років.

Рух по Пісочинському шляхопроводу було відновлено після ремонту 4 січня. Ремонтні роботи на мості розпочалися наприкінці вересня 2017 року і проходили у дуже активному темпі, оскільки шляхопровід є важливим об'єктом на одній з головних державних дорожніх артерій, трасі Київ - Харків - Довжанський. Навантаження на міст - 40 тисяч автомобілів на добу. До цього моменту, за 42 роки існування, міст жодного разу не ремонтувався.

Всі новини Харкова сьогодні читайте на Depo.Харків

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme