Мерія Кернеса за піар на чотирьох сайтах віддасть із бюджету майже 2 млн грн

У Харкові міська влада з бюджету громади платитиме за піар на сайтах медіагрупи "Об'єктив", "Ньюзрум", "ХарківТаймс" і "ГородХ"

Як передає Depo.Харків, низка відповідних тендерів розміщена на сайті "Прозорро".

 

Аукціон тендеру на розміщення та просування інформаційних матеріалів про житлово-комунальну проблематику Харкова був завершений 6 лютого. Вартість закупівлі під час аукціону знизилася з 500 тис. грн до 448,5 тис. грн. Причому торги між медіагрупою "Об'єктив" і ФОП Вадійчук Владислав Вікторович (рекламний агент із Жмеринки Вінницької області) фактично після першого кроку аукціону не велися.

 

Скрін аукціону з сайту "Прозорро"

 

Дешевша пропозиція ФОП була відхилена, незважаючи на те, що головним і єдиним критерієм перемоги є ціна. Причина – невідповідність умовам тендерної документації.

 

Згідно проекту договору, МГ "Об'єктив" має розмістити орієнтовно 125 матеріалів. Строк виконання – до 20 грудня 2020 року. Вартість – 448,5 тис. грн (вартість однієї публікації – 3588 грн). Медіагрупа "Об'єктив" офіційно визнана переможцем тендеру 11 лютого 2020 року.

 

Читайте також: Мерія Кернеса за місячний піар на харківських сайтах віддасть більше 0,5 млн грн

 

У січні 2020 року Харківська міська рада провела тендер на розміщення та просування інформаційних матеріалів про проекти діджиталізації в Харкові. У ньому взяли участь три учасники: ФОП Радійчук Владислав Вікторович (рекламний агент із Жмеринки), ФОП Федосенко Павло Ігорович (сайт "Ньюзрум") і ФОП Тишкевич Олександр Валерійович (сайт "ХарківТаймс").

 

Найнижча пропозиція рекламного агента з Вінницької області була відхилена через невідповідність умовам тендерної документації. Перемогу здобув ФОП Федосенко Павло Ігорович. Вартість – 480 тис. грн (торги починалися з 500 тис. грн).

 

Скрін угоди з сайту "Прозорро"

 

29 січня сторони підписали угоду, згідно до якої ФОП Федосенко Павло Ігорович на сайті "Ньюзрум" має розмістити до 20 грудня 2020 року 125 інформаційних матеріалів за 480 тис. грн (вартість однієї публікації – 3840 грн).

 

Угоду на розміщення матеріалів про перебіг зустрічей, семінарів, конференцій та інших публічних заходів, які організовує Харківська міська рада, підписали чиновники мерії 28 грудня 2019 року. У тендері брали участь 6 учасників, перемогу здобуло ТОВ "Ефективний розум" (сайт "ГородХ").

 

На сайті "ГородХ" до 20 грудня 2020 року має вийти 125 матеріалів, за які з бюджету Харкова буде заплачено 450 тис. грн (за одну публікацію 3600 грн).

 

Скрін угоди з сайту "Прозорро"

 

Ще одну угоду на розміщення матеріалів про роз'яснення прав та обов'язків мешканців у їх відносинах з органами місцевого самоврядування, комунальними підприємствами, міськими закладами освіти, охорони здоров'я тощо Харківська міська рада підписала 28 грудня 2019 року. У цьому тендері брали участь 6 учасників.

 

Перемогу здобув ФОП Тишкевич Олександр Валерійович (сайт "ХарківТаймс"). На сайті "ХарківТаймс" до 20 грудня 2020 року має з'явитися 125 матеріалів, за які з міського бюджету буде заплачено 440 тис. грн (вартість однієї публікації – 3520 грн).

 

Скрін угоди з сайту "Прозорро"

 

Як повідомляв Depo.Харків, у листопаді Харківська міська рада провела тендери на висвітлення у грудні 2019 року подій на 524,8 тис. грн.

 

Тоді тендери виграли ФОП Кузнецова Ганна Вікторівна (депутат Харківської облради, член фракції "Відродження", працювала керівником телевізійної служби новин комунального підприємства "Харьковские известия", радником мера Геннадія Кернеса). За 62 матеріали протягом місяця – 179,8 тис. грн.

 

ФОП Федосенко Павло Ігорович (сайт "Newsroom"). Згідно проекту угоди, за розміщення 63 матеріалів до 20 грудня він отримав з міського бюджету 180 тис. грн.

 

ФОП Тишкевич Олександр Валерійович (сайт "ХарківTimes"). Згідно проекту угоди, за розміщення 62 матеріалів до 20 грудня він отримав з міського бюджету 165 тис. грн.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків