Кучер пояснив, як проходила перевірка керівника "швидких", до якої жодного разу не допустили аудиторів

Інформація про низку порушень, які були виявлені у харківському Центрі екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, базується на даних Департаменту охорони здоров’я Харківської ОДА

Висновок щодо незадовільної роботи Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф та його керівника Віктора Забашти базується на даних, Департаменту охорони здоров’я Харківської ОДА, з відкритих джерел та інформації контролюючих органів, повідомив у своєму Telegram голова Харківської обладміністрації Олексій Кучер, передає Depo.Харків.

Кучер зазначив, що Забашта заборонив допускати працівників ОДА для проведення аудиту. Із 22 виїздів аудиторської служби до структурних підрозділів "швидкої" в Харкові та області, аудиторів жодного разу не допустили до перевірки.

"Окрім цього, були проігноровані всі письмові запити, направлені керівництву Центру для проведення аудиту. Жодних копій документів не надано дотепер", - написав Кучер.

Він зазначив, що "дані, на яких базується висновок, узяті в Департаменті охорони здоров’я Харківської ОДА (установчі документи, штатні розписи, фінансові, бюджетні документи, звітність, паспорти бюджетних програм та звіти про їх виконання, аналітичні матеріали тощо), з відкритих джерел (офіційний майданчик електронних закупівель "Prozorro"), отримані безпосередньо від контролюючих органів".

Кучер додав, що висновок аудиту, а також усі фото- та відеоматеріали із зафіксованими порушеннями будуть передані до правоохоронних органів.

Як повідомляв Depo.Харків, раніше Кучер заявляв, що під час аудиту "швидкої" були виявлені "грубі порушення законодавства України", а саме:

  • Незастосування процедури публічної закупівлі товарів та послуг на суму близько 1,5 млн грн
  • Штучне завищення вартості закуплених товарів на суму близько 93,5 тис. грн, що має висновком обґрунтоване застереження щодо можливої наявності корупційних ризиків;
  • Недовикористання виділених коштів на суму близько 620 тис. грн (від профінансованих), а отже невиконання плану використання бюджетних коштів;
  • Часткове використання будівель підприємства для інших, ніж надання екстреної медичної допомоги, потреб (приватні платні мийки автомобілів, приватний кабінет лікаря тощо).
  • Значна недостатність бригад "швидкої" та тенденція їх подальшого зменшення. Результат - неспроможність надання своєчасної екстреної медичної допомоги.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"