Харківський авіазавод виготовить хвостову балку та фюзеляж вертольота для "Мотор Січі"

У Харкові розпочинаються роботи з виготовлення хвостової балки та фюзеляжу гелікоптера для "Мотор Січі" у грудні 2021 року

Шеф-редактор регіональної редакції Depo.Харків
Харківський авіазавод виготовить хвостов…

Харківський авіазавод розширює співпрацю з АТ "Мотор Січ" у напрямку вертолітної техніки.

 

Про це в коментарі кореспондентові Depo.Харків сказав генеральний директор Харківського державного авіаційного виробничого підприємства Олександр Кривоконь.

 

"Ми працюємо щодо МСБ-8 та МСБ-2, це Мі-8 та Мі-2. Ми отримали документацію, ще зараз отримаємо документацію. Ми повинні зробити всю документацію щодо оснастки фюзеляжу цих гелікоптерів і хвостової балки", - сказав Кривоконь.

 

У свою чергу у прес-службі підприємства кореспонденту Depo.Харків повідомили, що ХДАВП як співвиконавцю державного оборонного замовлення вдалося розширити співпрацю з компанією "Мотор Січ". Зокрема, на початку грудня Харківський авіазавод буде виконувати замовлення на виготовлення хвостової частини і фюзеляжу до одного з гелікоптерів.

 

Довідка Depo.Харків. Харківське державне авіаційне виробниче підприємство (ХДАВП, Харківський авіаційний завод (ХАЗ) – одне з підприємств авіаційної промисловості України, яке забезпечує повний цикл робіт із серійного виробництва, доопрацювання та технічного обслуговування в процесі експлуатації вироблених літаків; має сертифікати про схвалення виробництва. Серійно виготовляє низку моделей літаків, у тому числі Ан-74 та Ан-140.

 

АТ "Мотор Січ" – одна з провідних у світі корпорацій з розробки, виробництва, ремонту та сервісного обслуговування авіаційних газотурбінних двигунів для літаків та вертольотів, а також промислових газотурбінних установок. "Мотор Січ" виготовляє і супроводжує в експлуатації 55 типів і модифікацій двигунів для 61-го виду літаків і вертольотів.

 

19 серпня 2017 року було презентовано перший український гвинтокрил виробництва "Мотор Січ", якому дали символічну назву "Надія". Щоб створити перший український гвинтокрил, знадобилося 10 років.

 

Читайте також: Харківський авіазавод підписав контракт на відновлення трьох літаків Ан-74, які стоять на озброєнні в Єгипті, – гендиректор

Всі новини Харкова сьогодні читайте на Depo.Харків

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme