Фахівці розповіли, як харків'ян "розводять" в інтернеті

Харків'янину надіслали не той телефон, який він замовляв в інтернет-магазині 

Фахівці розповіли, як харків'ян "ро…

Як повідомили Depo.Харків у прес-службі ГУ Держпродспоживслужби у Харківській області, до фахівців звернувся споживач зі скаргою на інтернет- магазин "Apple flat".

Споживач придбав Iphone, однак, на його думку, надісланий телефон не відповідає технічним характеристикам тієї моделі, яку він замовляв. Зокрема, замість 32 гігабайтів вбудованої пам'яті у телефоні 16 гігабайтів, також чоловік скаржився на некоректну роботу сенсорного екрану.

Однак, в заяві не було зазначене найменування суб'єкта господарювання та ПІБ фізичної особи-підприємця, не вказана повна адреса місця провадження господарської діяльності, тому виявити його неможливо.

Фахівці нагадали харків'янам, що в інтернет-магазині мають бути зазначені повне найменування юридичної особи або прізвище, ПІБ фізичної особи-підприємця, місцезнаходження юридичної особи або місце реєстрації та фактичного проживання фізичної особи-підприємця, адреса електронної пошти та/або адреса інтернет-магазину, ідентифікаційний код юридичної особи або реєстраційний код облікової картки платника податків для фізичної особи-підприємця, відомості про ліцензію (за необхідності).

"У випадку замовлення або придбання товарів ні в якому разі не перераховуйте кошти за товар на незрозумілі власні карткові рахунки, оплату здійснюйте безпосередньо на рахунки суб'єкта господарювання", - додали в управлінні.

Як повідомляв Depo.Харків, на Харківщині розкрили банду, яка налагодила підпільне виробництво держдокументів.

Всі новини Харкова сьогодні читайте на Depo.Харків

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme