Дизайн-код Харкова: У мерії показали, якою має бути реклама на фасадах історичних будівель

У Харкові існує розроблена концепція оформлення зовнішнього виду вулиць, магістралей, інформаційних та рекламних конструкцій

Аліна Гаєвська
Журналіст регіональної редакції Depo.Харків
Дизайн-код Харкова: У мерії показали, як…

Секретар Харківської міськради Ігор Терехов відповів на петицію щодо розроблення та впровадження дизайн-коду міста, яка зібрала понад 5 тисяч підписів, свідчать дані на сайті мерії, передає Depo.Харків.

У петиції Микола Фірстов звернувся до міськради з пропозицією розробити дизайн-код, щоб звільнити історичний центр міста від хаотичного виду рекламних конструкцій, вивісок та банерів.

У відповіді на петицію Терехов зазначив, що в 2019 році в Харкові був виконаний проект "Розробка та впровадження архітектурно-художньої концепції оформлення зовнішнього вигляду вулиць, магістралей на території міста Харкова, інформаційних та рекламних конструкцій" (дизайн-код).

Тимчасова комісія Консультативної ради з питань охорони культурної спадщини при Департаменті містобудування та архітектури Харківської обласної державної адміністрації підтримала концепцію, сказано у відповіді.

Згідно опублікованого на сайті міськради проекту, при розміщенні рекламних конструкцій на фасадах пам’яток історії та архітектури дозволяється розташовувати вивіски лише у виді об’ємних літер на прозорій безколірній або пофарбованій в колір фасаду площині (скло або акрил), або безпосередньо на фасаді із застосуванням спільного каркасу чи іншого профілю, пофарбованого у колір фасаду.

При цьому рекламні конструкції мають відповідати архітектурній стилістиці будівлі, її колористичному вирішенню та бути масштабними до архітектурних елементів фасаду. Також реклама може розміщуватися в межах віконних прорізів з внутрішнього боку.

Рекламні конструкції не повинні пошкоджувати та змінювати опорядження фасаду. Забороняється розміщення рекламних засобів на скляних поверхнях вікон та дверей із застосуванням плівкових матеріалів.

Забороняється розташовувати рекламні конструкції в арках і тунелях.

Якщо товарний знак або назва мають різнорозмірні графічні елементи, треба дотримуватися принципу композиційної та візуальної рівноваги.

За межами історичного ареалу не допускається розміщення рекламних конструкцій на фасаді вище рівня підлоги другого поверху будинку, із закриттям топонімічних табличок, із закриттям вітрини чи вікна на більше 30%.

Якщо у будівлі розміщені кілька власників (орендарів) приміщень, зовнішній вхід для яких є спільним, то їхні вивіски на фасаді мають розташовуватися на невеликих однакових табличках однакового розміру.

Рекламні конструкції можуть бути розміщені біля входу у приміщення (в тому числі у подвір'ї), яке займає юридична або фізична особа, що розміщує вивіску.

Рекламні конструкції можуть бути розміщені над вхідними дверима, над вітринами та над віконними прорізами.

Фасади ТЦ та ТРЦ можуть бути заповнені рекламою в межах 15-20%, на території ринків реклама має бути в єдиному стилі.

Більш детально із концепцією оформлення зовнішнього виду вулиць, магістралей на території Харкова можна ознайомитися на сайті міськради.

Читайте також: У Харкові на території колишньої фабрики знайшли гранату

Один з чотирьох бойових кораблів України може отримати назву "Харків" 

Всі новини Харкова сьогодні читайте на Depo.Харків

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme