Директор Air Ocean Airlines заявив про перенесення поставки третього літака Ан-148 на січень 2022 року

Українська авіакомпанія "Ейр Оушен" планувала отримати третій Ан-148 до кінця поточного року, однак через тривали процедури строки були перенесені на січень 2022 року

Шеф-редактор регіональної редакції Depo.Харків
Директор Air Ocean Airlines заявив про п…
Літак Ан-148 авіакомпанії Air Ocean Airlines у Харкові / Фото: Depo.Харків

Нова авіакомпанія Air Ocean Airlines, яка 12 грудня відкрила регулярне авіасполучення між Харковом і Львовом, до літа 2022 року планує збільшити свій повітряний флот до шести бортів Ан-148.

 

Про це, відповідаючи на питання кореспондента Depo.Харків під час брифінгу в міжнародному аеропорту "Харків", сказав 12 грудня директор авіакомпанії Air Ocean Airlines Микола Мельніченко.

 

"Повинен вам сказати, що ми дійсно розраховували до Нового року отримати третій літак. Але є певні складності у відносинах. Тому що цей літак фактично фізично знаходиться в Росії. Є певні процедури, певні обмеження. Напряму з ними ми не збираємося працювати. І вони з нами не збираються працювати. Тому є певні обмеження, і процедура передачі літака потребує певного часу. Тому, сподіваємося, до кінця січня третій літак у нас таки буде. На жаль, новорічні свята, накладка іде, не встигаємо. Ми чекаємо, у нас запланований цілий ряд ліній нових. Ми плануємо літати і на Івано-Франківськ, і в майбутньому,звичайно, ми хотіли би виконувати польоти і за кордон, але поки що маємо те, що маємо", - сказав Мельніченко.

 

За його словами, на сьогодні авіакомпанія виконує з Києва рейси на Львів, Запоріжжя, Чернівці, зі Львова до Харкова.

 

Мельніченко підкреслив, що Air Ocean Airlines отримує Ан-148, що раніше використовувалися на Росії, від західного партнера за лізинговою схемою. Директор авіакомпанії зазначив, що до літа флот має збільшитися до шести бортів Ан-148.

 

"Ситуація мусується, що літаки російські. Насправді ситуація яка: розробником цього літака є фірма "Антонов", двигуни на цьому літаку стоять нашого заводу "Мотор Січ", але у свій час, коли цей проект втілювався в життя, то частина літаків випускалася в Києві, а частина літаків випускалася на Воронезькому заводі. Замовниками і одними з перших експлуатантів були дійсно росіяни. Літаки ці дійсно експлуатувалися в Росії. Літаки, які ми взяли, вони були в Іркутську, компанія "Ангара", - сказав Мельніченко. – Не було технічного супроводу цього літака. Вони вимушені були зупинити ці літаки. Ці літаки знайшли західні наші партнери, вони викупили ці літаки. І нам віддали ці літаки за відкритою схемою. Це стандартна ситуація, коли майже всі авіакомпанії беруть літаки у лізинг. По цій схемі і ми взяли літаки у лізинг у західного партнера. Розраховуємо взяти ще до 6 літаків на літній період. За тією ж схемою".

 

Довідка Depo.Харків. Наприкінці жовтня 2021 року українська Air Ocean Airlines, зареєстрована в Києві в серпні 2020 року, отримала в лізинг від кіпрської Cyprus Aircraft Leasing 2 (CAL2) два Ан-148-100Е, які раніше належали лізинговій компанії "Ільюшин Фінанс Ко" (ІФК). За даними російської лізингової компанії, у серпні 2021 року вони продали CAL2 два Ан-148, які раніше експлуатувала авіакомпанія "Ангара". Третій борт ІФК планувала продати CAL2 до кінця 2021 року.

 

Air Ocean Airlines — це нова українська авіакомпанія, заснована 1 6 вересня 2020 року. Основним видом діяльності авіакомпанії є виконання регулярних та чартерних перевезень на літаках українського виробництва АН-148 та АН-158. Наразі авіапарк Air Ocean Airlines складається із двох літаків, кількість яких має зрости до шістьох протягом наступних 6 місяців.

Всі новини Харкова сьогодні читайте на Depo.Харків

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme