UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Як збільшити число корисних контактів за допомогою бейджа

Бейджик є не лише практичним аксесуаром, а й ефективним інструментом нетворкінгу

Як збільшити число корисних контактів за…

Під час конференцій, форумів учасникам вручають гарні бейджики. Подібні речі рятують від необхідності постійно представлятися, пояснювати свій статус. Однак у бейджика є "суперсила": він є не лише практичним аксесуаром, а й ефективним інструментом нетворкінгу. Бейдж допоможе зав'язати нові цінні контакти, знайти партнерів по бізнесу. Головне – підібрати грамотно розроблений.

Зовнішній вигляд виробу визначає продуктивність знайомства

Уявіть, що ви бачите людину зі звичним бейджем – вона купила його десь в переході. Примружуєтеся, щоб прочитати її ініціали, написані вручну, які ледь-ледь поміщаються в рядок. Одразу виникає відчуття незручності – здається, ніби ви витріщалися на людину занадто довго. Через кострубатий почерк боїтеся, що розпізнали ім'я неправильно. Після цього навряд чи захочеться підходити до учасника заходу і робити спроби вгадати, як його звуть.

Тепер інша ситуація. За пару метрів від вас – цікавий співрозмовник. У нього стильний бейдж. За секунду прочитуєте його ім'я, за дві – статус, завдяки зрозумілому, великому шрифту. Кількома словами вказано, чим людина займається. Ще до особистого знайомства стає зрозуміло – персона вам цікава, чи ні.

З вищесказаного випливає, що якісний бейджик можна купити, враховуючи такі критерії:

  • Ім'я має бути надруковане крупно, розбірливо. Уникайте декоративних шрифтів. Вітається чітке, звичайне написання.
  • Назва підприємства. Коли представляєте бренд, вкажітьйого назву біля ПІБ.
  • Опис посади. Вкажіть спеціалізацію. Наприклад, напишіть "налаштовую таргетовану рекламу".

Не перевантажуйте картку інформацією. Імені та компанії досить для презентації.

Крім оформлення важливо, де зафіксовано бейдж. Розміщуйте картку з правого боку – так вона потрапить в поле зору при рукостисканні. Закріпіть її високо – тоді текст розпізнається легше. Якщо бейдж зі шнурком, відрегулюйте його висоту так, щоб співрозмовникам не доводилося придивлятися. Нехай ідентифікатор завжди залишається видимим.

Створюємо впізнаваність для організації з бейджами в єдиному стилі

Припустимо, ви перебуваєте на заході і шукаєте партнерів для проведення спільного маркетингової акції. Попереду – натовп, в якому складно розпізнати хто є хто: всі мають схожі бейджі, видані організатором – приблизно як ці. Щоб ідентифікувати представника потрібної організації, доведеться підійти ближче і прочитати, що написано на картці.

Один маленький нюанс у вигляді прикріпленого на одязі людини ідентифікатора допоміг вам зустріти потрібного партнера. Звідси висновок – вашу компанію краще впізнають, якщо:

● ваші співробітники мають корпоративні картки для ідентифікації;
● картка містить тільки важливу інформацію: нейм, сфера діяльності, найменування або лого фірми;
● текст на бейджі читабельний завдяки простому шрифту.

Готуючись до важливого заходу, пам'ятайте про деталі.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"