У SkyUp пояснили, чому "маринують" майже 200 харківських туристів у аеропорту Барселони
Рейс Барселона – Харків не вилетів вчасно через несправність системи внутрішнього зв'язку між кабіною пілотів і бортпровідників
Про це Depo.Харків повідомили у прес-службі авіакомпанії SkyUp Airlines.
За даними прес-служби, рейс PQ748 Барселона – Харків не вилетів вчасно через несправність системи внутрішнього зв'язку між кабіною пілотів і бортпровідників.
У компанії зазначили, що літак має вилетіти 21 червня о 2:00 за місцевим часом.
"Пасажирам рейсу були надані вода, сендвічі, а також трансфер і розселення в готелях", - зазначили у компанії.
У прес-службі також сказали, що це новий літак. "Це новий літак. Йому - 5 років. Але й з новими літаками трапляються технічні проблеми", - зазначили у компанії.
Як повідомляв Depo.Харків, літак авіакомпанії перебуває в аеропорту Барселони, однак через поламку не виконує рейс. Багаж на борт літака був завантажений ще вчора, 19 червня. Близько 1:00 20 червня пасажирів із аеропорту відвезли до готелю, вранці повернули на льотовище.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків