У SkyUp пояснили, чому "маринують" майже 200 харківських туристів у аеропорту Барселони

Рейс Барселона – Харків не вилетів вчасно через несправність системи внутрішнього зв'язку між кабіною пілотів і бортпровідників

Про це Depo.Харків повідомили у прес-службі авіакомпанії SkyUp Airlines.

За даними прес-служби, рейс PQ748 Барселона – Харків не вилетів вчасно через несправність системи внутрішнього зв'язку між кабіною пілотів і бортпровідників.

У компанії зазначили, що літак має вилетіти 21 червня о 2:00 за місцевим часом.

"Пасажирам рейсу були надані вода, сендвічі, а також трансфер і розселення в готелях", - зазначили у компанії.

У прес-службі також сказали, що це новий літак. "Це новий літак. Йому - 5 років. Але й з новими літаками трапляються технічні проблеми", - зазначили у компанії.

Як повідомляв Depo.Харків, літак авіакомпанії перебуває в аеропорту Барселони, однак через поламку не виконує рейс. Багаж на борт літака був завантажений ще вчора, 19 червня. Близько 1:00 20 червня пасажирів із аеропорту відвезли до готелю, вранці повернули на льотовище.

 

Всі новини Харкова сьогодні читайте на Depo.Харків

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme