У Харкові за інформаційною атакою на магазин "Венеція" стоїть його колишній директор Кононенко, – власник
У Харкові за допомогою брудних методів конкуренції намагаються дискредитувати магазин елітних меблів "Венеція"
Про це на своїй сторінці у "Фейсбук" написав власник магазину "Венеція" Сергій Кучко, передає Depo.Харків.
"Останній тиждень був відзначений низкою публікацій у ЗМІ, спрямованих на дискредитацію харківського магазину елітних меблів та сантехніки "Венеція". Причиною агресивної інформаційної атаки стало розслідування, пов'язане з колишнім директором магазину Ігорем Кононенком, який зумів, увійшовши в довіру до нашого замовника (відомого ізраїльського бізнесмена, який проживає в Харкові), переконати його зробити себе розпорядником великого інтер'єрного проекту. В ході його реалізації, вже покинувши пост директора "Венеції", Кононенко вдався до дій, які мають, з моєї точки зору, всі ознаки шахрайства. Фактів, що підтверджують це, у нас набралося достатньо", - написав Кучко.
Він висловив переконання, що кампанію з дискредитації магазинів "Венеція" ініціював саме Кононенко.
"У зв'язку з нашою жорсткою позицією, спрямованою на захист бізнесу в Харкові, Ігор Кононенко ініціював кампанію з дискредитації "Венеції" у ЗМІ, - написав Кучко. – Даний крок із боку нашого колишнього співробітника є елементом недобросовісної конкурентної боротьби, оскільки І. Кононенко, використовуючи нашу клієнтську базу і спираючись на ще одного національного оператора з елітних інтер'єрів, в даний час намагається побудувати в Харкові бізнес, використовуючи брудні методи конкуруючої боротьби з Венецією".
Кучко наголосив, що компанія, частиною якої є магазин "Венеція", завжди виконує свої зобов'язання. "Це можуть підтвердити сотні наших клієнтів", - підсумував він.
На фото: скрін зі сторінки Кучка
Читайте також: На Харківщині більше 30% абітурієнтів прогуляли тестування з історії України
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків