У Харкові волонтери в режимі 24/7 відповідатимуть на питання щодо COVID-19
У Харківській області запрацює перша волонтерська "гаряча лінія", де інформуватимуть щодо COVID-19
Про це Depo.Харків повідомили у прес-службі Харківської обладміністрації.
За даними ОДА, роботу колл-центру планують запустити найближчим часом.
Як розповів керівник Благодійного фонду "Харків з тобою" і Центру допомоги "Стоп COVID-19" Андрій Шейнин, "гаряча лінія" буде працювати в режимі 24/7 - до того моменту, коли мине небезпека, пов'язана з поширенням вірусної інфекції.
"Зараз ведуться технічні роботи з підключення, формуються типові питання. Завтра буде навчання операторів і завтра-післязавтра ми почнемо роботу, - сказав Шейнин. - Спочатку нам дали 20 телефонних ліній, але ця кількість може бути збільшена. У нас відкрита реєстрація волонтерів, на поточний момент записалося 80 осіб".
Колл-центр працюватиме за кількома напрямками. Перший з них - інформування. Волонтери доноситимуть до людей інформацію Міністерства охорони здоров'я: рекомендації, як поводитися при виявленні температури або інших симптомах ГРВІ. Також тим, хто звертатиметься, надаватимуть інформацію про порядок госпіталізації, здачі тестів на COVID-19 тощо.
"Другий напрямок роботи - це якщо у людини немає можливості вийти на вулицю чи вона не має коштів, ми розповідаємо, куди звернутися. Це або наші волонтери, або територіальні органи соцзахисту, ДСНС, поліція", - пояснив Шейнин.
Якщо оператор не зможе дати відповідь на питання, у нього будуть контакти, з ким зв'язатися з вказаного питання.
Як повідомляв Depo.Харків, у Дніпропетровській області поліцейські перекрили міжобласний канал постачання наркотиків з Харківської області.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків