У Харкові чиновники мерії без конкурсу віддали ФОП гроші за послуги кол-центру (ФОТО)

У Харкові мерія замовляє послуги кол-центру у фізичної особи-підприємця

Ігор Петренко

Харківська міська влада закуповує послуги кол-центру в одного підприємця, не користуючись процедурою конкурсних торгів.

 

Як передає Depo.Харків, відповідні дані розміщені в системі публічних закупівель "Prozorro".

 

За даними "Prozorro", управління соціального захисту населення адміністрацій районів Харківської міської ради здійснюють публічні закупівлі послуг кол-центру.

 

Замовники вказують, що закупівля здійснюється з метою забезпечення роботи Центру надання соціальних послуг "Прозорий офіс", який був створений із метою запровадження ефективної системи надання послуг у сфері соціальної політики в місті Харкові, відповідно до рішення виконавчого комітету Харківської міської ради.

 

На "Prozorro" розміщена інформація, що ФОП Загородня О.С. є переможцем низки закупівель послуг кол-центру, що здійснювались управліннями соціального захисту населення адміністрацій районів Харківської міської ради, які проводились за період 2018 – 2021 років.

 

Однак у 2021 році договори на надання зазначених послуг укладено з ФОП Загородня О.С. без проведення жодного конкурсу на загальну суму понад 3 млн грн.

 

На обґрунтування відсутності відкритих торгів управління соціального захисту зазначили, що закупка проводиться як виняток і відповідно до науково-правового висновку від 01.02.2021 № 10, наданого Науково-дослідним інститутом правового забезпечення інноваційного розвитку Національної Академії правових наук України, послуги приймання телефонних дзвінків (послуги кол-центру) можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно ФОП Загородня О.С., через що повинна застосовуватися передбачена законом переговорна процедура закупівель за відсутності конкуренції з технічних причин.

 

Скрін документації тендеру з "Prozorro"

 

Водночас, згідно даних "Prozorro", у минулому році усі управління соціального захисту проводили відкриті торги щодо закупівлі такої послуги, на які були допущені інші учасники, що відповідали усім технічним вимогам.

 

Крім того, згідно укладених договорів, оприлюднених на сайті "Prozorro" постачальник послуг кол-центру зобов’язаний забезпечувати захист інформації, доступ до якої обмежено відповідно до чинного законодавства України, а також дотримуватися режиму обробки, використання та збереження персональних даних при наданні послуги. При цьому документи, що підтверджують наявність у з ФОП Загородньої О.С. технічного та криптографічного захисту інформації, а також її шифрування чи знеособлення, не оприлюднені в документації тендеру.

 

Читайте також: Харківська "Опора" заявила про фальсифікацію протоколу підрахунку голосів на дільниці (ФОТО, ВІДЕО)

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків