У Харкові автори брехні та фейків про "Барабашово" відповідатимуть перед законом, - адміністрація

У Харкові збільшилася кількість неправдивих інформаційних вкидів щодо діяльності торгового центру "Барабашово"

Як передає Depo.Харків, про це сьогодні, 24 травня, під час прес-конференції в медіа-центрі "Время" заявили представники адміністрації торгового центру. У заході також взяли участь незалежні експерти-адвокати Іван Ліберман і Дмитро Ткаченко.

 

За відомостями адміністрації ринку, за 4 місяці 2019 року з'явилося майже 20 фейковий інформаційних подач про діяльність ринку. Учасники прес-конференції заявили, що всі випадки неправдивих і маніпулятивних публікацій фіксуються і узагальнюються. На сьогоднішній день найбільш активними фейкмейкерами щодо "Барабашово" є представники так званих "ініціативних груп" - нечисленних об'єднань орендарів і колишніх орендарів торгового центру, котрі проводять дискредитаційну та дестабілізаційну роботу на "Барабашово". Харків'яни отримають об'єктивну інформацію про авторів фейків і їх методах. "Кращий спосіб боротьби з брехунами - це зробити їх відомими. Таким провокаторам ніхто не подасть руки", - наголосили учасники прес-конференції.

 

Ліберман зауважив, що його партнери вже приєдналися до роботи з виявлення авторів і замовників фейків, які поширюються в соціальних мережах і меседжерах. Юрист вважає, що є всі правові підстави для притягнення наклепників до відповідальності. Також буде проведена робота з блокування сторінок у соцмережах, що підтримують поширення неправдивої інформації.

 

За інформацією прес-служби торгового центру, частота фейкових вкидань зросла в 3-4 рази. Змінився і характер неправдивої інформації. Якщо раніше це були поодинокі публікації, як правило, економічного і господарського характеру, то останнім часом недобросовісні опоненти використовують серії публікацій із соціальною та політичною риторикою. Все це дозволяє говорити, вважають в прес-службі, про сплановані інформаційні атаки, мета яких вже вийшла далеко за межі спроб бізнес-дискредитації.

 

Активізація відверто фейкових і наклепницьких вкидань, впевнені учасники прес-конференції, чітко збігається з наближенням виборчих перегонів до Верховної Ради України. Використовуючи позицію підприємців і керівництва торгового центру "Барабашово" "без політики", ініціативники навмисно взяли курс на політизацію протистояння, намагаючись маніпулювати настроями підприємців. Ці спроби неодноразово були засуджені найбільшими профспілковими об'єднаннями "Барабашово".

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків