У Кернеса пояснили, чому у підземці немає динамічних тарифів

За даними мерії, зараз збираються статистичні дані та "будується первинний алгоритм розрахунку динамічних тарифів"

Про це йдеться у відповіді секретаря Харківської міськради Олександра Новака, яка опублікована на сайті мерії передає Depo.Харків.

У петиції Ігор Кушнір пропонував розробити та запровадити систему знижок для постійних користувачів електротранспортом. Петиція зібрала 5,3 тисячі голосів.

У петиції чоловік зазначав, що такі системи знижок діють у багатьох європейських містах, зокрема і у Києві.

У відповіді секретар міськради Олександр Новак зазначив, що "введення динамічних тарифів потребує розробки міської методики, заснованої на статистичних даних, виходячи з середньої кількості поповнень електронних квитків, об’ємів їх поповнень та кількості здійснених поїздок".

"Крім того, необхідне визначення джерел для покриття збитків підприємств-перевізників від недоотримання коштів внаслідок дисконтування вартості поїздки та введення коригуючого коефіцієнту в тарифікації одного пасажироперевезення", - сказано у відповіді.

Новак зазначив, що підготовка вказаних документів потребує "певного часу".

"На цей час проводиться робота зі збору статистичних даних та будується первинний алгоритм розрахунку динамічних тарифів", - додав він.

Як повідомляв Depo.Харків, 22 травня виконком Харківської міськради вчергове ухвалив рішення про підвищення тарифів на проїзд у міському електричному транспорті. 

Всі новини Харкова сьогодні читайте на Depo.Харків

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme