Стоматполіклініка №7 у Харкові відновила стабільну роботу після затяжного простою – новий головлікар Олена Логвинова

Головним лікарем Харківської міської стоматологічної поліклініки №7 стала Олена Логвинова. До цього, з червня до вересня 2020 року, вона виконувала обов'язки керівниці медзакладу

Михайло Хомченко

Навесні 2020 року, на старті другого етапу медичної реформи, лікарні вторинної та третинної ланки вперше почали працювати за програмою медичних гарантій, тобто за оновленими правилами оплати за пацієнтів, яких пролікували.

 

Не секрет, що на адаптацію до нової системи роботи більшості лікарень потрібен час. Із подібними викликами зіткнулась і 7-ма стоматполіклініка. Про те, як вдалося впоратися з викликами під час медреформи, та про плани розвитку, ми поспілкувалися з Оленою Логвиновою.

 

Олено, насамперед розкажіть про себе.

 

Я – стоматолог-терапевт вищої категорії. У поліклініці працюю понад 17 років – із 2003-го, коли прийшла сюди інтерном. І за цей час пройшла шлях до керівника медзакладу. У червні цього року стала виконувачем обов'язків, а у вересні – головним лікарем. Звісно, спочатку таких планів не було.

 

Закінчила Харківський державний медичний університет у 2002 році (нині ХНМУ – ред.), зараз навчаюся на магістратурі у Каразінському університеті за спеціальністю "менеджмент". Середню освіту здобула в Академічній гімназії №45.

 

Що зараз входить до пакета стоматологічних послуг, які оплачує держава?

 

До пакета стоматологічних послуг другого етапу медреформи входять надання допомоги дорослим при ургентних станах (гострий біль) та лікування дітей до 16 років включно.

 

Як поліклініка зустріла другий етап медреформи?

 

Протягом кількох місяців, наприкінці весни – на початку літа, поліклініка працювала мінімально. Майже всі лікарі перебували у відпустках власним коштом, а прийом здійснювали лише кілька фахівців. Скажу чесно, тоді мало хто розумів, як працювати з другим етапом медреформи, фінпланами, з Національною службою здоров'я України.

 

Але ми скоро навчились й адаптувалися! Почали щільно опрацьовувати з кожним лікарем його роботу з відповідними електронними системами, в які вчасно вносили кожен пролікований випадок, отримували й аналізували звітність від НСЗУ щодо електронної системи, опрацьовували помилки при внесенні пацієнтів до бази.

 

Думаю, саме тому зараз у нас щомісяця зростають надходження від НСЗУ, і я розраховую надалі їх збільшити як мінімум у 3-4 рази. Саме від своєчасного та коректного внесення інформації щодо пролікованих пацієнтів до бази безпосередньо залежить рівень фінансування від НСЗУ. Водночас варто зазначити, що кількість пацієнтів у поліклініці – пацієнтів у нас багато – безпосередньо залежить від якості лікування, від уміння лікарів та всього персоналу, від спектра послуг. Важливо також коректно, адекватно та чемно спілкуватися з людьми, залишаючи гарне враження та мотивуючи пацієнтів звертатися саме до нас. Це ми постійно проговорюємо з нашими співробітниками на зборах.

 

Збільшувати також плануємо власні надходження поліклініки. Бо все це разом – стабільні виплати зарплати без затримок, оновлення обладнання, ремонти, що нададуть комфорт та якісніше лікування пацієнтам.

 

 

Розкажіть про плани на поліклініку.

 

Зараз наші лікарі працюють у великих спільних кабінетах. У планах – відремонтувати їх та розділити на окремі кабінети. Як то кажуть, і пацієнтам буде не так страшно (усміхається).

 

Окрім цього, хочу придбати великий цифровий компресор, без якого не працюють стоматологічні крісла. Невеликих компресорів у нас багато – то один зламається, то інший. Так не годиться!

 

Що стосується нового обладнання, потрібно оновити ці ж стоматологічні крісла, докупити та встановити кондиціонери в деякі кабінети та зали поліклініки, щоб пацієнти влітку очікували на прийом у прохолоді. Потрібно трохи упорядкувати зуботехнічну лабораторію, зробити там як мінімум косметичний ремонт, трохи оновити та покращити робочі місця зубних техніків.

 

Моя мрія та план найближчим часом – зробити в поліклініці накопичувальну систему водопостачання у разі відключення централізованого водопостачання. У нашому районі таке періодично трапляється, хоч і ненадовго, проте без води в системі не працюють слиновідсмоктувачі в стоматологічних установках, що погіршує якість роботи лікаря. Також доводиться зачиняти вбиральні для пацієнтів, а це не зовсім зручно, а також перестає нормально функціонувати ЦСВ – це стерилізація інструментів тощо.

 

Ось така програма мінімум. Впевнена, в нас усе вийде!

 

Уточніть, які фахівці є у штаті поліклініки.

 

Дорослі та дитячі стоматологи-терапевти, дорослі та дитячі стоматологи-хірурги, лікарі-ортодонти, стоматологи-ортопеди (у народі – протезисти), лікарі-анестезіологи, зубні техніки. У поліклініці – три відділення: дитяче, доросле (терапевтичне та хірургічне) та ортопедичне. Є своя зуботехнічна лабораторія та кілька рентген-кабінетів. Поліклініка розташована на проспекті Перемоги, 53а. Це Олексіївка, Шевченківський район Харкова. Телефон реєстратури: 725-07-88.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків