Шахрайство з акаунтами "Нової пошти" в Харкові: Коментар компанії
У Харкові клієнтів "Нової пошти" закликають ніколи не передавати секретні коди і паролі від особистого кабінету, мобільного додатку або електронної пошти
Як передає Depo.Харків, відповідний коментар щодо протидії шахрайству з акантами клієнтів надала прес-служба "Нової пошти".
У "Новій пошті" запевнили, що власна служба безпеки та юристи компанії тісно співпрацюють з поліцією, щоб знайти та покарати шахраїв.
"На жаль, шахраї стають все більш винахідливими. Наприклад, одна зі схем. Вони замовляють недорогий товар у інтернет-магазині, а коли він приходить у відділення – телефонують і кажуть, що хочуть переадресацію на інше відділення. Для цього просять підтвердити, що інтернет-магазин не проти і "Нова пошта" для переадресації нібито відправить код, який потрібно буде назвати співробітнику. У цей же час шахраї зламують особистий кабінет клієнта і код, який приходить у смс – насправді код на зміну пароля. Далі другий зловмисник телефонує і, назвавшись співробітником "Нової пошти", просить назвати код для підтвердження згоди на переадресацію. І у більшості випадків клієнт його добровільно називає. Таким чином, шахраї отримують доступ до особистого або бізнес-кабінету", - зазначили у прес-службі компанії.
Представники "Нової пошти" закликали ніколи і нікому не передавати секретні коди і паролі від особистого кабінету, мобільного додатку або електронної пошти. "Адже співробітники "Нової пошти" ніколи їх не запитують. Крім того, ми настійливо рекомендуємо створювати унікальні паролі для різних сервісів та додатків. Паролі не повинні бути легкими, мають містити як мінімум 8 символів і бути комбінаціями букв, цифр і знаків", - зазначається в коментарі.
Читайте також: У Харкові викрили шахрая, який сидячи в тюрмі, зумів обійти системи захисту "Нової пошти" та обкрадав клієнтів
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків