Реклама в Харкові: Мерії Терехова запропонували розробити дизайн-код історичного центру

У Харкові шукають способи, як очистити пам'ятки архітектури від нав'язливої зовнішньої реклами

Як передає Depo.Харків, відповідну електронну петицію на сайті Харківської міської ради зареєстрував громадянин Микола Фірсов.

 

Автор петиції пропоную міській владі сформулювати та затвердили перелік правил розміщення реклами насамперед в історичній частині Харкова. На його думку, це дасть можливість бачити архітектуру міста, а не тільки рекламні вивіски.

 

"Наш красивий центр, історична частина заповнена рекламою, вивісками, чия привабливість дуже суб'єктивна і не всім до смаку. Величезні банери на будівлях, реклама на дахах не дають насолодитися красою міста. Вважаю, необхідно створити звід правил оформлення – дизайн-код. Реклама не повинна закривати архітектуру, особливо – історичний центр", - написав Фірсов.

 

Збір підписів під петицією розпочався 15 лютого. На цей час із необхідних для розгляду 5 тисяч підписів уже зібрані майже 1,2 тисячі. Клопотання можна буде підписати ще протягом 84 днів.

 

Як повідомляв Depo.Харків, мерії Харкова запропонували спосіб, як покращити автомобільне сполучення центру міста і Салтівки. Зокрема, харків’янин Олексій Чернов зауважив можливість пробивки між вулицями Пушкінською через Саперну до Героїв Праці.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків