Оптимізація роботи підземки та маршруток: Що харків'яни вимагають від Кернеса
Мешканці Харкова не полишають спроб покращити роботу міського транспорту за допомогою сервісу електронної демократії
Протягом листопада на сайті міської ради Харкова зареєстрували півсотні петицій. Окрім традиційних вимог відремонтувати дороги та навести лад на дитячих майданчиках, мешканці Харкова написали більше десяти звернень з вимогами оптимізувати роботи міського транспорту. Depo.Харків з'ясував, що хвилює містян.
Оптимізація роботи транспорту на Олексіївці
Найактуальнішою проблемою листопада виявилася реорганізація транспортних маршрутів на Олексіївці.
Автор петиції наголошує, що на сьогодні транспорт курсує за застарілою схемою, а через активну забудову проспекту Перемоги виникла необхідність її змінити.
"У зв'язку з будівництвом великої кількості нових будинків пропоную міській раді спільно з забудовником розробити нову схему руху транспорту зі створенням нових зупинок і організацією нових пішохідних переходів від будинків № 85-89 по пр. Перемоги, а також від нових будинків по вулиці Домобудівний, 4", - йдеться в тексті петиції.
Наразі звернення підтримали 250 мешканців Харкова. Збір підписів триває.
Порятунок зеленої зони Харкова
Харків'яни знову стали на захист однієї із зелених зон міста. На сайті міськради зареєстрували петицію із вимогою не знищувати насадження на вулиці Клочківській.
У зверненні до чиновників містяни просять замість планового будівництва навпроти офісного центру "Тетріс" на вулиці Клочківській зберегти "лісову" зону і залишити багаторічний зелений масив, передбачений генеральним планом Харкова.
"Створити зону відпочинку між АЗС "Овіс" і "Маршал", що потрібно в цій частині центру Харкова, де мало зелених насаджень і немає зон відпочинку", - пропонує автор.
На думку автора петиції, чергова забудова може посилити "архітектурну недосконалість цієї частини вулиці".
Наразі петицію підтримали 222 харків'янина. Збір підписів триває.
Боротьба за комфортне метро
Не менш болючим питтям для мешканців Харкова виявилася недоступність та незручність метрополітену.
У своїй петиції харків'янин Олександр Кузнєцов поскаржився на некомфортність та недоступність станції метро "Академіка Барабашова". Причиною незручностей, на думку чоловіка, є велика кількість торговців, тож автор петиції вимагає звільнити прохід від торгових точок.
"Входи на станцію повинні бути доступні, потрібно забезпечити в області видимості і зручний підхід. Навколо всіх входів на станцію в радіусі 100 метрів прибрати всі торговельні точки. Зараз доступ для пасажирів ускладнений", - написав він.
Окрім того, мешканці Харкова попросили навести лад ще й на станції метро "Холодна Гора". У зареєстрованому відповідному зверненні чиновників просять впорядкувати рух пасажирів по станції та встановити огорожі між ескалатором, що піднімає людей, і сходами, по яких пасажири спускаються на платформу.
Поки жодне звернення не набрало необхідного мінімуму голосів. Збір підписів триває.
Справедливий перехід на "єдиний квиток"
Новації чиновників у міському транспорті викликали обурення у містян. З 1 грудня в наземному електротранспорті має запрацювати система єдиного електронного квитка "Eticket", а з 1 січня така ж система прицюватиме у Харківському метрополітені.
Але ця, на перший погляд, зручна новація не передбачає подальше використання старих карток для проїзду в підземці, тож всім бажаючим користуватися системою "Eticket" доведеться викласти ще 30 грн за нову картку.
Мешканці міста таку ідею чиновників не зацінили й зареєстрували звернення з вимогою забезпечити обмін старої картки метрополітену на нову.
"Забезпечити можливість обміну діючої безконтактної картки на метро на єдиний електронний квиток "Eticket" з доплатою різниці вартості. Надати школярам та студентам пільговий єдиний електронний квиток "Eticket" (пільгова вартість (50%) проїзного квитка на місяць)", - написала автор петиції Ірина Яценко.
Поки що вимога Яценко набрала 152 підписи. Збір триває.
Одвічна проблема довгого очікування
Здається, цього місяця мешканці міста вирішили вказати на усі недоліки метрополітену. Окрім скарг на незручність та вимоги забезпечити комфортний перехід на нову систему оплати, містяни підняли питання й довгого очікування потягів.
Так, у зверненні до міськради Наталія Левенець просить пустити ще один потяг на Олексіївській гілці метрополітену.
"Додати потяг на Олексіївській гілці метрополітену в годину "пік". Вранці і ввечері, щоб інтервал між потягами був дві хвилини", - зазначила жінка.
Ідею Левенець підтримали 99 містян. Збір підписів триватиме ще два місяці.
Тож, незважаючи на наближення святкового періоду, мешканці Харкова не полишають спроб порозумітися з чиновниками та зробити життя у місті комфортнішим.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків