На Харківщині заявили про порушення на "Новій пошті", на підприємство наклали штрафів на 325 млн грн
У Харкові та області провели дві позапланові перевірки відділень "Нової пошти"
Про це повідомляє прес-служба Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області, передає Depo.Харків.
За даними прес-служби, на адресу Головного управління "надходять чисельні звернення громадян щодо неякісного обслуговування та порушення їх прав під час користування послугами у відділеннях "Нової пошти" в Харкові та Харківській області".
Із огляду на скарги, представники Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області за погодженням з центральним органом виконавчої влади провели позапланові перевірки відділень ТОВ "Нова пошта" №49 за адресою: м. Харків, просп. Московський, 256, та №3, за адресою: м. Чугуїв, вул. Кожедуба, 1.
"В ході перевірок суб’єктом господарювання не були надані документи, пояснення, необхідні для повного та всебічного розгляду звернень громадян та проведення позапланових перевірок, у зв’язку з чим перевірити факти, викладені у зверненнях, було неможливим. Таким чином, ТОВ "Нова пошта" створило перешкоди службовим особам центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів. Вказане свідчить про порушення Закону України "Про захист прав споживачів", Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", а також Кодексу України про адміністративні правопорушення", - йдеться в повідомленні.
Головне управління на ТОВ "Нова пошта" наклало адміністративні штрафи та адміністративно-господарські стягнення. Загальна сума штрафних санкцій склала 325 851 634 грн 80 коп.
Скрін з сайт ГУ Держпродспоживслужби в Харківській обалсті
Читайте також: У Харкові викрили шахрая, який сидячи в тюрмі, зумів обійти системи захисту "Нової пошти" та обкрадав клієнтів
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків