На Харківщині запрацювала "гаряча лінія" про COVID-19

У Харківській області запрацювала волонтерська "гаряча лінія" щодо коронавірусу COVID-19

Про це Depo.Харків повідомили у прес-службі Харківської обладміністрації.

За даними ОДА, зателефонувавши за номером: 0-800-31-80-31, можна поставити будь-яке питання щодо симптомів захворювання, алгоритму своїх дій, епідситуації в області тощо, а також попросити про допомогу.

На даний час колл-центр працює з 9:00 до 18:00, але в найближчих планах – перехід на роботу в режимі 24 години 7 днів на тиждень. Роботу організовано на базі контакт-центру компанії Dealist Solutions.

"Перед початком роботи ми вже зібрали певну базу інформації. Перш за все, ми, звичайно, повинні розуміти тих людей, які нам телефонують. Переважно це люди похилого віку, яким зараз не бажано виходити на вулицю, їм потрібно допомогти купити їжу, якісь побутові речі, і волонтери в цьому допомагають. На даний час у нас п’ять операторів, навантаження поки невелике, цього вистачає. Але ми розуміємо, що з часом кількість звернень збільшиться, і ми готові вчасно надавати потрібну кількість операторів. Зробимо так, щоб люди не чекали, постараємося зробити сервіс якісним", - відзначив представник компанії Сергій Чебушев.

Керівник Благодійного фонду "Харків з тобою" і Центру допомоги "Стоп COVID-19" Андрій Шейнін відзначив, що оператори кол-центру користуються інформацією виключно з офіційних джерел: ВООЗ, МОЗ, НСЗУ тощо. Він відзначив, що, окрім потреби людей в інформації, з якої, власне, почалася ідея створення колл-центру, волонтери (з досвіду 2014 року) розуміють, що люди потребуватимуть і матеріальної допомоги.

"Знаємо, що нам потрібно буде допомагати людям матеріально, допомагати людям продуктами та хоча б донести продукти з магазину додому", -  сказав Шейнін.

Як повідомляв Depo.Харківу Харкові лікарням передали понад 10 тисяч медичних респіраторів.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків