На Харківщині у 2018 році відновлять шляхопровід, зруйнований майже 10 років тому, - Світлична
У Харківській області тривають роботи з відновлення Губарівського шляхопровіду в Богодухівському районі
Як передає Depo.Харків, про це на своїй сторінці у "Фейсбук" написала голова Харківської ОДА Юлія Світлична.
"Відновлюємо мости. Богодухівський район. Губарівський шляхопровід. Зруйнований повністю. Руху немає майже 10 років, з 2008 року. Будуємо новий. Роботи тривають. Розтягувати не будемо. Завершимо на початку наступного року", - написала Світлична.
У свою чергу у прес-службі Харківської ОДА Depo.Харків повідомили, що будівництво шляхопроводу - один із етапів ремонту дороги Харків - Охтирка, на яку цього року планується виділити понад 120 млн грн.
Зараз на об'єкті практично виконано підземну частину робіт: влаштовано залізобетонні палі під опори, будівельники завершують ростверки та приступають до облаштування стаканів під опори.
"Ремонт дороги, яка з'єднує Харківську та Сумську області, без будівництва шляхопроводу був неможливий, - наголосив начальник Служби автомобільних доріг Харківської області Євген Зражевець. - Міст був визнаний аварійним ще в 2007 році. У 2008-му рух по шляхопроводу закрили та направили через Полкову Микитівку - майже 15 км в обхід. Цей проїзд украй незручний, особливо для важковагового транспорту, адже дорога через Полкову Микитівку зношена та не розрахована та такі навантаження. Було багато звернень від водіїв".
До робіт на шляхопроводі дорожники приступили в травні. Майже місяць знадобився, щоб демонтувати старі частини берегових опор та прогонових будов старого мосту та влаштувати під'їзні шляхи до будівельного майданчика. На даний момент на об'єкті влаштували 28 залізобетонних паль під майбутні опори, виконуються роботи з облаштування ростверків.
Зараз на об'єкті працюють 24 будівельники: 12 вдень і 12 вночі. Якість виконання робіт контролюють представники Служби автомобільних доріг у Харківській області.
Новий шляхопровід буде набагато потужнішим за зруйнований. Старий міст був розрахований на застарілі навантаження - до 13 тонн. Новий шляхопровід розрахований на проїзд транспортних засобів вагою до 40 тонн. Буде збільшено габарити мосту: з 6 до 10 м у ширину, з тротуарами по 0,75 м з кожного боку. Довжина мосту буде збільшена з 46 до 53 м. Підмостовий габарит також буде збільшено - опори будуть знаходитися на відстані 4 м від залізничного полотна.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків