ЧС 2018
Вибори-2019
Онлайн
Сектор
Спецпроекти
Країна Укропів

На "Барабашово" відкривається цілодобовий call-центр

У Харкові на найбільшому у Східній Європі торговельному центрі "Барабашово" буде відкрито цілодобову "гарячу лінію" підтримки підприємців

Depo.
19 листопада 2018 15:14
ФОТО: depo.ua

Як повідомили Depo.Харків у адміністрації торговельного центру, з такою ініціативою звернулися підприємці "Барабашово" до Почесного президента компанії, народного депутата України Олександра Фельдмана.

"Створення call-центру на торговельному центрі "Барабашово" сьогодні особливо важливо", - зазначив Фельдман. - "Барабашово" - один із найбільших соціально-економічних об'єктів не тільки Харківського регіону, а й усієї України. Це десятки тисяч підприємців, чий бізнес безпосередньо пов'язаний з торговельним центром. Є чимало викликів і проблем, з якими підприємцям важко впоратися самостійно. Є багато питань, які потребують невідкладної реакції з боку адміністрації торгового центру. Абсолютно кожен підприємець має бути почутий. На кожне своє питання підприємець повинен отримати кваліфіковану вичерпну відповідь".

"На жаль, сьогодні є чимало охочих "заробити" політичні дивіденди на проблемах малого і середнього бізнесу. Торговельний центр "Барабашово" не раз ставав об'єктом уваги різних політичних сил в передвиборний сезон. І цей сезон фактично розпочатої виборчої кампанії не став винятком. Принцип "чим гірше, тим краще", як і раніше, головний для окремих "громадських і політичних діячів". Але абсолютно очевидно, що будь-які спроби дестабілізації ситуації на такому великому об'єкті як "Барабашово" є вкрай небезпечними для соціального спокою в регіоні. Усім, хто ще збирається штучно створювати "проблеми", всім, хто намагається привнести політику у сферу виключно ділових партнерських відносин, слід пам'ятати, що "Барабашово" - це не поле для політичних ігор, це місце, де десятки тисяч людей працюють і заробляють. Саме тому, з огляду на консолідовану позицію підприємців торговельного центру, "Барабашово" оголошений "територією поза політикою". Питань і проблем багато. Партнерський діалог і пошук компромісу - це завжди нелегко. Це бізнес. Але від того, наскільки швидко і ефективно будуть вирішуватися ці проблеми, залежить бізнес-результат кожного окремого підприємця і об'єкта в цілому. Call-центр може і повинен стати дієвим, а не формальним інструментом моніторингу та вирішення проблем підприємців у правовій, економічній і соціальній сферах. Він повинен працювати в цілодобовому режимі і кожен підприємець повинен знати, що жодне його питання не залишиться без відповіді", - сказав Фельдман.

Він також підкреслив, що з огляду на особливості прикордонного регіону, можливі спроби дестабілізації ситуації на великих об'єктах. "Гаряча лінія" може стати важливою ланкою фактично штабу із запобігання надзвичайних ситуацій. "Мир і стабільність в регіоні, комфорт і безпека як підприємців, так і відвідувачів "Барабашово" - це спільне завдання для соціально відповідального бізнесу та представників державних силових структур", - підсумував нардеп.

Більше новин Харкова читайте на Depo.Харків

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook