ЧС 2018
Вибори-2019
Онлайн
Сектор
Спецпроекти
Країна Укропів

Містяни отримують рахунки за примарні домофонні послуги

Деякі приватні домофонні компанії почали надсилати харків'янам квитанції з оплати, хоча не надають послугу з утримання домофонів
Depo.
18 червня 2015 17:17
ФОТО: depo.ua

Про це кореспонденту Харків.depo.ua повідомили в прес-службі Харківської міськради з посиланням на директора департаменту житлового господарства Романа Нехорошкова.

За його словами, останнім часом надходить багато дзвінків від харків'ян, які отримують поштою квитанції для оплати послуг від приватних компаній. Ці компанії раніше обслуговували системи і тепер повідомляють городянам, що нібито відновили свою роботу, і виставляють за неї рахунки. Нехорошков зазначив, що домофони, як і раніше, обслуговує КП "Харківміськліфт", і попросив не піддаватися на провокації.

"Є й проблеми, пов'язані з відключенням абонентів тими компаніями, які хочуть створити проблеми з обслуговування "Харківміськліфту". Вони створюють конфліктну ситуацію, фактично звинувачуючи підприємство в тому, що воно не може усунути пошкодження. Але підприємство приймає всі заходи для того, щоб всі заявки, які надійшли до служби "1562", були виконані. Якщо є проблеми з непрацюючими трубками, майстри приходять і усувають поломку, де з дверима і самим пристроєм - міняють непрацюючі пристрої. Незважаючи на складнощі, всі заявки будуть виконані", - зазначив Нехорошков.

Також він підкреслив, що по тих адресах, де домофони якийсь час не працювали, будуть зроблені перерахунки. Для цього харків'янам, у яких виникла така проблема, необхідно звернутися за телефонами КП "Харківміськліфт".

Директор департаменту порадив городянам, які отримали квитанції від приватних фірм, написати заяви у фірми, що послуга не надавалася в повному обсязі і договірних взаємин у абонентів з ними немає, тому сума боргу не підтверджена ні документально, ні з точки зору договірних відносин. Якщо ж абоненти раніше укладали договори з домофонами компаніями, то тепер треба їх розірвати.

Нехорошков зазначив, що КП "Харківміськліфт" продовжує свою роботу і на сьогодні обслуговує понад 8 тис. домофонів у будинках комунальної форми власності.

Більше новин про життя Харкова читайте на kh.depo.ua