Мережу супермаркетів оштрафували за неправильну рекламу алкоголю
Колір тексту, що попереджає про шкоду вживання алкоголю, був невідповідним
Про це Depo.Харків повідомили у ГУ Держпродспоживслужби у Харківській області.
В управлінні зазначили, що реклама алкогольних виробів та напоїв має супроводжуватися текстом попередження: "Надмірне споживання алкоголю шкідливе для вашого здоров`я". Кожному попередженню має бути відведено не менше 15% площі (обсягу) реклами. Колір тексту має бути чорним, а колір фону – білим.
Однак інспектори виявили рекламу, розповсюджену мережею супермаркетів, де попередження було надруковане сірим кольором, що є порушенням.
На суб’єкт діяльності наклали штраф у розмірі 1,2 тис. грн.
Як повідомляв Depo.Харків, 8 травня мер Харкова Геннадій Кернес пообіцяв знести намет Євромайдану та перейменувати проспект на честь Жукова.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків