КВБЗ спростував заяву мерії Кернеса щодо закупівлі потягів для метро

Вартість обслуговування українських поїздів для метрополітену в шість разів нижча від ціни обслуговування поїздів китайського виробництва

КВБЗ спростував заяву мерії Кернеса щодо…

Крюківський вагонобудівний завод звинуватив мерію Харкова у поширенні неправдивої інформації про результати закупівлі поїздів для метрополітену, повідомили Depo.Харків у прес-службі підприємства.

У прес-службі нагадали, що 29 липня мерія Харкова розповсюдила інформацію про те, що Європейський інвестиційний банк схвалив результати тендеру, проведеного КП "Харківський метрополітен".

У той же час КВБЗ заявляє, що ЄІБ може лише погодити рішення тендерного комітету. "При цьому ЄІБ підкреслює, що участь банку в розгляді процедури закупівель обмежується виключно перевіркою, чи виконуються умови фінансування. А повну відповідальність за процедуру закупівель в рамках проекту несе замовник - Харківський метрополітен", -сказано в заяві.

На підприємстві додали, що вартість обслуговування українських метропоїздів в шість разів дешевше китайських - в євро на один кілометр пробігу. "І в цьому головний економічний ефект проекту. А джерело в Харкові пише, що китайське обслуговування в два рази дешевше, - сказано в заяві КВБЗ. - Вже за один рік експлуатації китайський проект в Харкові стане сумарно дорожчим, ніж український. А за термін експлуатації мерія, КП "Харківський метрополітен" за рахунок платників податків Харківського регіону переплатять китайцям лише за обслуговування і ремонти їхніх поїздів 43, 2 млн євро".

КВБЗ додав, що технічні характеристики китайських поїздів не відповідають зазначеним в тендерних умовах.

"Комітет по скаргах ЄІБ погодився з твердженням КВБЗ, що в їх розрахунках допущена помилка, яка спотворює результат тендеру і звіт тендерного комітету. При цьому банк відкликав своє перше узгодження. Після цього тендерний комітет написав звіт вдруге і таки домігся від банку узгодження", - підсумували на підприємстві.

Довідка Depo.Харків. На початку червня 2020 року CRRC Тangshan виграла відкритий міжнародний тендер на поставку восьми складів метро, призначених для ліній Харківського метрополітену. Угода має бути виконана за 35 місяців. Потяги не будуть мати перегородок між вагонами.

Крюківський вагонобудівний завод заявив, що має намір оскаржити рішення тендерного комітету, яке обрало постачальником китайську компанію. Також КВБЗ направив скаргу в штаб-квартиру Європейського інвестиційного банку, який кредитує дану угоду.

Китайська корпорація CRRC показала, які вагони планує поставити Харківському метрополітену.

Читайте також: Крюківський вагонобудівний завод розробив три варіанти потягів для харківської підземки

Шмигаль доручив розібратися з тендером на закупку китайських, а не українських вагонів для метро в Харкові, – нардеп

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"