Крюківський вагонобудівний завод розробив три варіанти потягів для харківської підземки

ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" представив варіанти екстер’єру та інтер’єру поїзда метро для Харківського метрополітену

Крюківський вагонобудівний завод розроби…

Про це Depo.Харків повідомили у прес-службі підприємства.

За даними КВСЗ, поїзд матиме чотири моторних та один причіпний безмоторний вагон, його довжина складе 96,8 м, швидкість - 90 км/год.

Термін служби вагона розрахований на 40 років, місткість - 1650 людей. Також у вагоні буде два спеціально обладнаних місця для людей з обмеженими можливостями.

Пересування пасажирів із вагона у вагон вільне – через герметичні переходи (поїзд-"труба").

Довідка Depo.Харків. На початку червня CRRC Тangshan виграла відкритий міжнародний тендер на поставку восьми складів метро, ​​призначених для ліній Харківського метрополітену. Угода має бути виконана за 35 місяців. Потяги не будуть мати перегородок між вагонами.

Крюківський вагонобудівний завод заявив, що має намір оскаржити рішення тендерного комітету, яке обрало постачальником китайську компанію. Також КВБЗ направив скаргу в штаб-квартиру Європейського інвестиційного банку, який кредитує дану угоду.

Китайська корпорація CRRC показала, які вагони планує поставити Харківському метрополітену.

Всі новини Харкова сьогодні читайте на Depo.Харків

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme