Харків'янам пропонують долучитися до антикризової платформи

У четвер, 1 жовтня, стартував комплексний проект "Антикризова платформа Харкова"

Харків'янам пропонують долучитися до ант…

Проект спрямований на те, щоб виявити проблеми, з якими стикаються мешканці міста, і знайти шляхи їх вирішення, повідомляє Depo.Харків із посиланням на ініціаторів.

 

Ініціювала запуск платформи харківська команда "Опозиційної платформи – За Життя", а приєднатися до неї можуть усі бажаючі, незалежно від політичних уподобань.

 

Перед запуском проекту в Харкові з 25 по 27 вересня було проведено соціологічне дослідження (опитано 1420 респондентів), яке наочно проілюструвало, що більшість харків'ян незадоволені якістю життя в місті.

 

За результатами дослідження, якістю та вартістю комунальних послуг незадоволені 92,58% харків'ян (задоволені – лише 1,56%), станом екології та чистоти повітря – 66,2% (задоволені – 6,68%), якістю води – 77,31 % (задоволені – 6,3%). Стан дворів, під'їздів і дахів не влаштовує 66,54% респондентів (влаштовує – 9,35%), шкіл і дитсадків – 48,97% (задоволені - 9,75%), доріг – 48,82% (задоволені – 15,49%).

 

Якістю та вартість медичних послуг обурені 86,11% громадян (все влаштовує – 2,18%), міським транспортом – 49,6% (задоволені – 11,54%), безпекою на вулицях – 55,31% (задоволені – 10,43%).

 

При цьому більше 70% опитаних вважають, що Харкову потрібна єдина база даних реальних проблем, складена на підставі заявок жителів. Для систематизації цих проблем і подальшого їх вирішення і стартувала "Антикризова платформа Харкова".

 

"Ми вивчили проблеми харків'ян, починаючи безпосередньо з їх дворів і під'їздів, і побачили, що за красивими фасадами ховається розруха", – пояснив один з ініціаторів запуску платформи, член політради партії "Опозиційна платформа – За Життя" Андрій Спаський.

 

Він підкреслив, що безліч будинків знаходиться в аварійному стані, комунальні служби не справляються, комунікації застарілі, "місто-мільйонник перебуває на межі техногенної катастрофи".

 

Спаський додав, що "Антикризова платформа Харкова" – це ще й своєрідний аудит використання міською владою бюджетних коштів. "Харків має величезний бюджет – 19 млрд грн в цьому році і більше 20 млрд грн в наступному, – підкреслив Спаський. – Це ті кошти, які можна правильно розподілити і правильно використовувати. При цьому враховувати думку всіх харків'ян, а не певної групи депутатів, яка голосує, як їм вигідно".

 

Платформа ставить собі за мету показати, що найчастіше міська влада витрачає бюджет нераціонально. "Нам постійно красиво розповідають, що ми маємо таке гарне місто. Але через фірми-прокладки, які по своїй суті забирають 20-30% бюджету, ці кошти не можуть піти на конкретно поставлені завдання. Зараз антикризова платформа продемонструє, що не зроблено нашою міською владою", – стверджує Сергій Данило, який у межах проекту буде координувати боротьбу з корупцією.

 

 

Наочний приклад нераціонального використання бюджетних коштів - парк Горького, за який місто розплачується досі. "Парк Горького – це 20 млн євро кредиту від російського "Промінвестбанку". За ці гроші були закладені частина метрополітену, Палац спорту, будівля КП "БТІ" тощо", – зазначив Спаський.

 

Як показало соціологічне дослідження, розподіл міською владою бюджетних коштів не влаштовує і самих харків'ян. Так, 1,5 млрд грн на реконструкцію зоопарку 21% респондентів витратили б на капітальний ремонт 150 км доріг, приблизно стільки ж громадян закупили б на ці гроші 3 тисяч апаратів ШВЛ, ще 16% використовували б їх на будівництво п'яти нових сучасних шкіл.

 

 

У ОПЗЖ стверджують, що "Антикризова платформа" не виборчий проект і запрошують приєднатися до нього всіх бажаючих, включаючи своїх політичних опонентів. "Наша платформа – це відкритий майданчик, – підкреслив Спаський. – Ми запрошуємо на неї всіх, в першу чергу – харків'ян. Журналістів, експертів, яким небайдужий Харків. Запрошуємо на дискусію наших політичних опонентів, в тому числі чинну владу. Ми відкриті і готові спільно робити Харків прекрасним процвітаючим містом".

 

Найближчим часом на базі платформи запрацює колл-центр, співробітники якого в режимі нон-стоп будуть збирати інформацію про існуючі проблеми харків'ян. Також запустять сайт, на якому можна буде подивитися проблеми по районах, вулицях і будинках. Таким чином, харків'яни, які хочуть добитися вирішення своїх проблем, зможуть переконатися, що їх питання знаходяться на контролі.

 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"