Харківські комунальники витратять 800 тис. грн на роботу "гарячої лінії"
Комунальне підприємство "Харківводоканал" планує витратити 800 тис. грн на послуги з приймання телефонних дзвінків для диспетчерської служби
Комунальне підприємство "Харківводоканал" опублікувало оголошення про закупівлю послуг із приймання телефонних дзвінків для диспетчерської служби 15-33 на 2021 рік, передає Depo.Харків.
Очікувана вартість послуг – 800 тис. грн. Виконавець має надавати послуги абонентам комунального підприємства на безоплатній основі, мати багатоканальний міський номер та мобільні номери. Послуги надаватимуться з 8:00 до 20:00 без перерви з понеділка по п’ятницю, та з 8:00 до 16:00 у суботу-неділю.
Також має бути функція утримання у черзі, визначника номеру, аудіозапис розмов. Середній термін дозвону – 30 секунд.
Виконавець також має складати звіти щодо якості, кількості та переліку прийнятих звернень.
Пропозиції приймаються до 10 грудня, аукціон призначений на 11 грудня.
Читайте також: На Харківщині перекинувся автомобіль: Водій загинув
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків