Харків визначить генпідрядника для будівництва метро

Харків готується до визначення генерального підрядника, який керуватиме проектом будівництва нових станції метрополітену

Харків визначить генпідрядника для будів…

Про це Depo.Харків повідомили у прес-службі Харківської міськради з посиланням на директора КП "Харківська дирекція будівництва метрополітену" Наталію Лінник.

Вона зазначила, що проекти з будівництва станцій метро "Одеська" та "Державінська" затверджені, пройшли державну і екологічну експертизи і готові для проведення міжнародних торгів для визначення генпідрядника будівництва.

"Зараз бенефіціар "Харківський метрополітен" готує кваліфікаційні вимоги до майбутнього підрядника. Проводяться торги, і за їх результатами підрядник приступить до виконання будівельних робіт", - повідомила Лінник.

За її словами, місто вже побудувало два перегінних тунелі сполучної гілки протяжністю 202 м, провело благоустрій над цими тунелями. І тепер планується будівництво перегінних тунелів і безпосередньо електродепо вже за рахунок кредитних коштів.

За словами Лінник, загальна протяжність метрополітену в бік Одеської становить 3,5 км. Протяжність станційного комплексу - 650-700 м з урахуванням платформи, двох вестибюлів, камер вентиляції і тягової підстанції. Станції будуватимуть відкритим способом, тунелі між станціями "Державінська" і "Одеська" - закритим способом за допомогою механізованого гірського щита, тунелі між станціями "Державінська" і "Метробудівників" - відкритим способом.

Генпідрядник, який переможе на міжнародних торгах, візьме на себе зобов'язання будівництва лінії метро з двома станціями і головного електродепо. Реалізація проекту буде вестися одночасно. Зараз місто готує територію для будівництва метро: робочі зі спецтехнікою очищають територію від споруд. Майданчик під станцію метро "Одеська" вже готовий, демонтаж і вивіз сміття на місці станції "Державінської" планується завершити до квітня.

Довідка Depo.Харків. Проект "Продовження метрополітену в м. Харкові" включає будівництво двох станцій - "Державінська" і "Одеська", Олексіївського електродепо і закупівлю рухомого складу. Проект реалізується за рахунок коштів міста, кредитних коштів ЄБРР (160 млн євро) і ЄІБ (160 млн євро).

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"