Харківський підприємець намагався ввезти в Україну пропагандистські книги

Харківському та ще чотирьом підприємствам відмовили у ввезенні з території держави-агресора 26 книжок, у яких присутні ознаки пропаганди

Про це Depo.Харків повідомили в прес-службі Держкомтелерадіо України.

За даними відомства, зокрема було відмовлено у ввезенні низки дитячих книг, які виходили за радянських часів і "просякнуті комуністичною ідеологією та проілюстровані її символами", сучасних видань для дітей та юнацтва, які пропагують силові структури країни-агресора або під виглядом дитячих енциклопедій поширюють міфи про наддержаву Росію чи популяризують російську зброю і її ЗС, як, наприклад, видання "Большая енциклопедия знаний в вопросах и ответах" В. Жабцева.

Підприємці не отримали також дозволи на ввезення кількох детективів А. Максимова, Д. Донцової, сучасних романів Анни и Сергія Литвинових, І. Осипова та О. Шевцової, у яких присутня пропаганда силових структур країни-агресора.

Також відмовлено у ввезенні книги Л. Стрельнікової та Л. Секлітової "Вогонь Прометея", у якій, зокрема, стверджується, що у Росії є надважлива роль – "допомогти відродженню духовності у інших країнах".

"Про обраність Росії і росіян, про їхнє право втручатися в життя інших народів йдеться й у низці інших видань, зокрема, навіть у передмові до книги "Правильное питание здоровых людей". Також в Україні не буде продаватися книга Андреса Рідела "Книжные воры", у якій автор повторює поширені російською пропагандою вигадки про діячів Української народної республіки", - сказано в повідомленні.

Як повідомляв Depo.Харків, українські радіостанції - Радіо НВ, Голос Донбасу (НСТУ) і UA:Радіо Промінь (НСТУ) - розпочали мовлення на окупованій території Донецької області.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook