Харківська підземка переплатить 5 млн грн за рейки
КП "Харківський метрополітен" провів аукціон щодо придбання рейок Р-50
Як повідомили Depo.Харків у "Харківському антикорупційному центрі", аукціон проходив 27 вересня. Переможець торгів – ТОВ "Партнер Трейдинг".
За даними "ХАЦ", фірма планує за 15 млн грн поставити 276 рейок Р-50 (довжина 25 м) загальною масою 357,42 т.
Таким чином вартість однієї рейки для метрополітену складе 54,38 тис. грн або 41,99 тис. грн за тонну.
В Україні виробником таких рейок є тільки компанія "Метінвест-СМЦ". За прайсом компанії від 25 вересня 2017 року, вартість 1 тонни рейок Р-50 коштує 27,5 тис. грн.
"Отже, метрополітен на закупівлі кожної тонни пеерплачуватиме 53% або 14,4 тис. грн, - зазначили в "ХАЦ". - Якщо, порахувати, то виходить, що загальна вартість закупівлі могла складати 9,84 млн грн, тобто можна було б заощадити більше 5 млн грн".
КП "Дніпровський метрополітен" Дніпровської міської ради в червні 2017 року у ТОВ "Донецькспецсталь" (така ж "прокладка, як і "Партнер Трейдинг") придбало абсолютно такі ж рейки Р-50 по 35,82 тис. грн за тонну або 46,4 тис. грн за штуку.
"Навіть, якби КП "Харківський метрополітен" закупляв рейки Р-50 по цінам ТОВ "Донецькспецсталь", то зміг би заощадити 2,2 млн грн", - зазначили в центрі.
Власником та керівником ТОВ "Партнер Трейдинг" є Віктор Бронов.
Віктор Бронов відомий, як колишній партнер Вадима Сінгуцького по "СББ-Інвест" й ТОВ "Азімут-В". Зараз "СББ-Інвест" переписана на Бориса Бєлєвцова, а "Азімут-В" ліквідована.
Вадим Сингуцький був довгий час директором ТОВ "ВСП Констракшн", яке виграло тендерів у Харківської міськради на ремонт трамвайних переїздів на сотні мільйонів гривень.
Як повідомляв Depo.Харків, у Харківській області порівняно з минулим роком зменшилася кількість безробітних.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків