Харків'яни поскаржилися в АМКУ на "тарифний" збій у підземці

Фахівці вважають, що такі дії метрополітену були б неможливими за умов існування значної конкуренції на ринку

Про це Depo.Харків повідомили у Харківському обласному територіальному відділенні АМКУ.

За даними відділення, на "гарячу лінію" від мешканців Харкова надійшли заяви щодо стягнення комунальним підприємством "Харківський метрополітен" 5 грн за послуги перевезення при тому, що споживачі здійснили поповнення електронної картки до підвищення тарифу.

"Такі дії містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді зловживання монопольним становищем на ринку, які були б неможливими за умов існування значної конкуренції на ринку", - сказано в повідомленні.

Як повідомляв Depo.Харків, вранці 29 березня у харківському метро стався технічний збій програмного забезпечення. Замість чотирьох гривень автомати зчитували з карток по п'ять - за новим тарифом.

За кілька годин збій був усунений.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Харків