Харків’яни не мають грошей, щоб вчасно платити за тепло

З початку року споживачі області розрахувались за послуги теплопостачання на 72,2%, за водопостачання і водовідведення - на 73,3%

Про це повідомляє прес-служба Харквської облдержадміністрації, передає кореспондент Харків.depo.ua.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року рівень розрахунків споживачів за послуги теплопостачання зменшився на 4,3% (за відповідний період 2014 року - 76,5%). Рівень розрахунків населення - 82,8% (за відповідний період 2014 року - 75,8%); установи, які фінансуються з державного бюджету - 60,8% (за відповідний період 2014 року - 52%); місцевих бюджетів - 58,6% (за відповідний період 2014 року - 77,6%); інших споживачів - 70,3% (за відповідний період 2014 року - 76,5%).

Станом на 14 квітня рівень розрахунків споживачів області за надані послуги водопостачання і водовідведення складає 73,3%. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року рівень розрахунків споживачів зменшився на 21,6% (за відповідний період 2014 року - 94,9%). Рівень розрахунків населення - 95,4% (за відповідний період 2014 року - 98,1%); установи, які фінансуються з державного бюджету - 68,3% (за відповідний період 2014 року - 70,5%); місцевих бюджетів - 80,3% (за відповідний період 2014 року - 87,2%); інших споживачів - 40% (за відповідний період 2014 року - 103,4%).

Всі новини Харкова сьогодні читайте на Depo.Харків

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme