Харків’ян лякають підвищенням тарифів ще й в тролейбусах

Проект рішення про підвищення вартості проїзду в тролейбусах і трамваях готується для розгляду виконкомом міськради на засіданні 27 травня
Depo.
19 травня 2015 16:42
ФОТО: depo.ua

Про це кореспонденту Харків.depo.ua повідомили в прес-службі Харківської міськради з посиланням на заступника міського голови з питань інфраструктури міста Євгена Водовозова.

За його словами, напередодні прийняття рішення тролейбусні і трамвайні депо подали до міської ради відповідні розрахунки, згідно з якими рентабельність перевезень буде забезпечена при підвищенні вартості проїзду у наземному електротранспорті на 50 коп.

Як повідомив Водовозов, якщо виконком міськради затвердить відповідне рішення, вже наступного дня нові тарифи опублікують в газеті «Харьковские известия», після чого вони набудуть чинності.

Нагадаємо, що в останній раз вартість проїзду в міському електротранспорті підвищували у травні 2013 року.

Також Водовозов повідомив, що на сайті "Харьковских известий" у розділі "Офіційно" від 15 травня опубліковано проект рішення виконавчого комітету Харківської міськради "Про встановлення тарифу на послугу з перевезення пасажирів метрополітеном". Згідно з проектом, вартість проїзду в метрополітені пропонується встановити в розмірі 4 грн.

Він уточнив, що якщо виконком затвердить це рішення, то підвищення вартості проїзду, відповідно до встановленої процедури, очікується мінімум через два місяці. Протягом першого місяця після опублікування проект рішення можуть обговорити жителі міста. Для цього харків'яни можуть внести свої зауваження та пропозиції (у письмовому вигляді) до міської ради.

Також Водовозов підкреслив, що підвищення мінімальної заробітної плати, вартості паливно-мастильних матеріалів та інших витрат не дає можливості підприємству утримувати тариф на колишньому рівні. "Тариф у розмірі 4 грн. дозволить захистити підприємство від глибокого збитку. 80% технічних матеріалів, необхідних для метрополітену, виготовляється за кордоном. А відкриття кожної нової станції - це додаткові витрати", - зазначив Водовозов.