UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Гнилі маршрутки, неадекватні ціни та скажені водії: Про що харків'яни хотіли б розповісти Кернесу

Мешканці Харкова намагаються достукатися до чиновників за допомогою сервісу електронних петицій

Гнилі маршрутки, неадекватні ціни та ска…

Протягом березня на сайті Харківської міськради зареєстрували 52 звернення до чиновників. Цього разу майже усі вимоги містян стосувалися покращення якості проїзду в міському транспорті. Depo.Харків дізнався, чим невдоволені люди та як пропонують покращити якість перевезень.

Відновлення закритих маршрутів

Найболючішим для містян цього місяця стало питання незручних маршрутів громадського транспорту. Так, Сергій Таранік попросив відновити курсування автобусів за маршрутом №111 П'ятихатки – станція метро "Держпром". Також він запропонував поновити роботу автобусного маршруту №89 вул. 23-го Серпня – вул. Південнопроектна.

Боротьба за адекватні ціни на проїзд

Мешканці Харкова обурилися черговим підвищенням цін на проїзд у міському транспорті. У зверненні до чиновників автор петиції наголосив, що підвищення цін на проїзд є абсолютно недоцільним: міський транспорт знаходиться у поганому стані, водії не дотримуються правил, відмовляються видавати квитки та й економічного обґрунтування підвищенню цін немає, а зростання вартості палива є сезонним.

"З огляду на абсолютну відсутність будь-якої можливості проконтролювати фактичний рух коштів (пасажир - перевізник - витрати) економічно обґрунтованих тарифів на наземний громадський транспорт у Харкові та області (як і в Україні в цілому) немає", - йдеться у звернені.

Автор запропонував чиновникам більш ретельно перевіряти харківських маршрутчиків та не підвищувати ціни на проїзд, поки ті не почнуть виконувати закони про пасажирські перевезення.

І знову про E-Ticket

Система єдиного квитка, яку на початку зими запровадили в Харкові, ще не встигла нормально запрацювати в трамваях та тролейбусах, а обіцяні термінали в метро навіть не почали встановлювати, та мешканці Харкова вже просять запровадити єдині квитки ще й у маршрутках.

Так, на сайті міськради зареєстрували петиції із проханням встановити систему оплати E-Ticket в маршрутках. Крім того, автор запропонував розбити автобусні маршрути на зони, адже зараз у Харкові діє єдиний тариф на проїзд, незалежно від відстані.

"Пропоную хоча б на довгих маршрутах зробити розбивку на зони і оплачувати проїзд, виходячи з того, до якої зони маршруту ти їдеш, а за проїзд однієї-двох зупинок встановити оплату 1-2 грн", - запропонував харків'янин Максим Гур'єв.

Квитки в автобусах Харкова

Нагадали харківським перевізникам і про зобов'язання видавати пасажирам квитки. Це правило міські водії вперто ігнорують. На сайті міськради Олексій Кондрат'єв зареєстрував звернення із вимогою зробити інтервал руху транспорту в "години пік" 5-10 хвилин, змусити водіїв видавати людям квитки та ввести контролерів на маршрутах.

"Що найдивніше, водій не видає квиток про оплату, адже квиток підтверджує що ви були в автобусі. Будь ласка, потрібні контролери, щоб це контролювали!", - наголосив автор.

Боротьба із рекламою

Не подобається мешканцям міста й велика кількість реклами у транспорті. Лариса Голуб зареєструвала петицію із вимогою штрафувати водіїв за велику кількість реклами на вікнах громадського транспорту.

"Заборонити розміщення реклами на вікнах в міському транспорті, штрафувати за ігнорування заборони", - заявила Голуб.

Однак поки мешканці Харкова намагаються бодай якось впорядкувати існуючі тарифи та умови перевезення, 28 березня виконком міськради розглянув питання про зміну тарифів на проїзд у міському електротранспорті. Звичайно ж, у бік збільшення: метро – до 5 грн, трамвай та тролейбус – до 4 грн.

Всі новини Харкова сьогодні читайте на Depo.Харків

 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme